Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja idd een heel mooi filmpje.Maar het past toch niet na je andere filmpjes met de storyline kort uitgelegt. :? Of ga je die mischien nog maken ? Voor de rest vond ik de muziek van het filmpje enzo heel mooi en goed uigevonden.

Score:8.5/10

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bling

51

• bobsaget

32

• .::FLIPKIP::.

28

• LBG

27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Heel mooi filmpje!!! echt heel leuk gedaan!!

KUTGW

oja, ik geef je trouwens een 9,6 echt mooi gedaan

Geplaatst:
Ja idd een heel mooi filmpje.Maar het past toch niet na je andere filmpjes met de storyline kort uitgelegt. :? Of ga je die mischien nog maken ? Voor de rest vond ik de muziek van het filmpje enzo heel mooi en goed uigevonden.

Score:8.5/10

Mijn Las Venturas Stories film is geen vervolg op mijn San Fierro film, al lijkt de aankomst wel het geval te zijn aangezien dezelfde auto gebruikt wordt uit de SF film. Het zou dus heel goed kunnen dat het niet helemaal met het verhaal klopt.

@ Dago58x: Bedankt voor de 10! :*D

@ quinton: Bedankt voor de 9,2!

@ svenie: Bedankt voor de 8,5

@ Lorenz: Bedankt voor de 9,6!

Geplaatst:
En ja hoor, hier is hij dan eindelijk! Mijn Las Venturas film (Las Venturas Stories). Velen van jullie (die mijn vorige films ook kennen) zitten al een tijdje te wachten op mijn Las Venturas film, en hier is hij dan eindelijk! Ik zeg er dit keer wel even bij dat ik er zeer tevreden over ben, ik ben er in de afgelopen twee weken zowat elke dag heel druk mee geweest. En dit keer is het niet zoals in mijn Los Santos en San Fierro movie een samenvatting van het spel maar nog veel beter: Een eigen verzonnen verhaal! Ik zou zeggen: Download hem, ookal heb je mijn vorige films nog niet gezien. De film duurt maar liefst 13 minuten lang!

Ik wil graag weten wat jullie er van vonden. Geef hem maar een cijfer tussen de 1/10.

De link naar mijn filmpje: Klik

geniaal

wel een paar schoonheidsfoutjes gevonden ..

paar typefoutjes en bij die shootout op het einde is het bij cj nacht en bij tenpenny overdag :D

maar dat kan de pret niet drukken

9+

Geplaatst:
geniaal

wel een paar schoonheidsfoutjes gevonden ..

paar typefoutjes en bij die shootout op het einde is het bij cj nacht en bij tenpenny overdag :D

maar dat kan de pret niet drukken

9+

Bedankt voor de 9, coz!

P.S. Ik had zelf ook al gemerkt dat het op het einde bij Tenpenny overdag is en bij CJ nacht. Dit was inderdaad een foutje :puh:. Ik kwam er pas achter toen ik de film al op het forum geplaatst had.

Geplaatst:

Ik kan het filmpje niet kijken :N, ik heb een "premium" account nodig en heb geen zin omdaar zo veel voor te betalen :t

Geplaatst:
Ik kan het filmpje niet kijken :N, ik heb een "premium" account nodig en heb geen zin omdaar zo veel voor te betalen :t

Je hoeft geen premium account te hebben om mijn filmpje te bekijken hoor. Je moet waarschijnlijk gewoon even wachten, er staat namelijk als het goed is dat je een premium account moet nemen of iets van 70 minuten wachten. Aangezien je dit bericht gister getypt hebt, moet je hem nu wel weer kunnen downloaden. :Y

Geplaatst:

neen ..

-ga helemaal naar beneden

-klik free

-wacht totdat : Download-Ticket reserved. Please wait xx seconds klaar is

- vul de drie letters/cijfers in en ros op download

Geplaatst: (bewerkt)

neen ..

-ga helemaal naar beneden

-klik free

-wacht totdat : Download-Ticket reserved. Please wait xx seconds klaar is

- vul de drie letters/cijfers in en ros op download

Dat heb ik gedaan maar hij zei dat ik een Premium account moest pakken.

@ Julio, hij doet 't nu wel :)

Wat een fantastisch filmpje een 10/10 :Y

Ik vraag me af hoe je 't doet

Maar hoe kan ik een filmpje uploaden? rapidshare doet 't niet, hij geeft een foutmelding dat hij de server niet kan vinden :N

Bewerkt: door italia_juju
Geplaatst:

Maar hoe kan ik een filmpje uploaden? rapidshare doet 't niet, hij geeft een foutmelding dat hij de server niet kan vinden :N

Bedankt voor de 10! :*D

Om een filmpje te kunnen uploaden, mag hij niet groter zijn dan 100 mb. Je kunt ook niet zomaar dingen uploaden die je rechtstreeks met fraps hebt opgenomen. Je moet ze eerst met movie maker bewerken, aangezien het opgenomen filmbestand veels te groot is.

Geplaatst:

Bedankt voor de 10! :*D

Om een filmpje te kunnen uploaden, mag hij niet groter zijn dan 100 mb. Je kunt ook niet zomaar dingen uploaden die je rechtstreeks met fraps hebt opgenomen. Je moet ze eerst met movie maker bewerken, aangezien het opgenomen filmbestand veels te groot is.

O, en hoe doe je dat? Moet je eerst Movie Maker downloaden?

Geplaatst:
O, en hoe doe je dat? Moet je eerst Movie Maker downloaden?

Hoeft niet. Als je Windows XP op je computer hebt, staat dat programma automatisch op je computer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...