Juju Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) O, en hoe doe je dat? Moet je eerst Movie Maker downloaden? nee, als je windows xp op je computer hebt staan dan staat dat programma automatisch op je computer Ok effe proberen dan Het is gelukt Hier is ie dan: Klik hier Raten AUB, 't is m'n eerste filmpje Bewerkt: 1 mei 2006 door italia_juju Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 jammer alleen da aankondiging en de aftiteling deden het het filmpje zelf niet Reageren
Juju Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) jammer alleen da aankondiging en de aftiteling deden het het filmpje zelf niet Ow Hij speelt hem met Media Player ook al niet af Bewerkt: 1 mei 2006 door italia_juju Reageren
Bling Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Je filmpje doet het niet Italia_Juju. Waarschijnlijk omdat je de fraps bestanden waarmee je je filmpje hebt gemaakt verplaatst of verwijderd hebt. Het is eigenlijk ook geen filmpje maar een moviemaker bestand. Je moet als je met moviemaker je filmpje hebt gemaakt even op 'opslaan op je computer' klikken. Dan word hij overgezet naar een media player bestand, en deze kun je vervolgens uploaden met rapidshare. Reageren
Juju Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Je filmpje doet het niet Italia_Juju. Waarschijnlijk omdat je de fraps bestanden waarmee je je filmpje hebt gemaakt verplaatst of verwijderd hebt. Het is eigenlijk ook geen filmpje maar een moviemaker bestand. Je moet als je met moviemaker je filmpje hebt gemaakt even op 'opslaan op je computer' klikken. Dan word hij overgezet naar een media player bestand, en deze kun je vervolgens uploaden met rapidshare. Het is gelukt , Klik maar hier Wel bedankt hoor Reageren
Bling Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Het is gelukt , Klik maar hier Wel bedankt hoor Voor een eerste filmpje vind ik het wel een aardig filmpje hoor. Ik wens je veel succes met je komende filmjes (indien je nog verdere plannen hebt ). Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) Over een grote EXPLOSIE gesproken hartstikke cool maar wel kort Bewerkt: 3 mei 2006 door plippop Reageren
Juju Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 @ Julio: Bedankt @ Plipplop: tsja, je kan met Fraps maar 30 seconden opnemen Ik weet niet hoe ik het langer kan maken, ik heb eens gehoord dat je dan als het filmpje is afgelopen, meteen weer op F9 (of welke knop dan ook ) drukken, En dan die bij movie maker aan elkaar plakken, dan heb je een langere film Reageren
Stan O. Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Vet filmpje ook die met die AT-400 KUTGW Greetz GTASUPAFreak Reageren
DvDGta Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Hey, Hoe moet je zo'n filmje maken?... Kan iemand me dat precies uitleggen? Reageren
Bling Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Hey,Hoe moet je zo'n filmje maken?... Kan iemand me dat precies uitleggen? Hallo DvDGta Om zo'n film te maken heb je het programma 'Windows Movie Maker' nodig. Dit programma staat (als je Windows XP hebt) standaard al op je computer. Met dit programma kan je opgenomen stukjes importeren die je opgenomen hebt in bijvoorbeeld 'San Andreas'. Het programma waarmee je het best in games op kan nemen is 'Fraps'. (als je even bij google 'Fraps downloaden' intypt, dan krijg je al gelijk veel sites waar je dat programma kan dowloaden) Ik hoop dat het je lukt en ik je genoeg informatie gegeven heb. veel succes! Reageren
LBG Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Deze heb ik gemaakt: http://www.gta-downloads.com/pafiledb.php?act=view&id=7482 Reageren
Svenie Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Deze heb ik gemaakt:http://www.gta-downloads.com/pafiledb.php?act=view&id=7482 Ik vind je filmpje redelijk goed:mooie acties,maar wel heel kort.Probeer er de volgende keer meer dingen in te stoppen zoals stunts enzo. Rate:7op10 Veel succes veder. Reageren
DvDGta Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 hey, als ik een filmpje maak met fraps dan is het bestand 135mb.... maar wie weet hoe je ze kleiner maakt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.