Mazzeltje Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 Ik vind het een heel leuk filmpje. Er zat toepasselijke muziek bij in. En er werden politie's op verschillende manieren dood gemaakt, dat is leuk om te zien. Want het was minder mooi als je ze allemaal maar door de hoofdschiet. Ga zo door zou ik zeggen. Het valt me op dat ''The Godfather'' altijd hele leuke muziek bij zijn filmpjes doet. En Brokentable heeft ook goed de Copkiler gespeeld. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 Ik vind het persoonlijk veel leuker als je in hand-to-hand combat gaat of met dat mes van achter enzo dat zijn de kick ass dingen in het filmpje. en met die politie-knuppel. In ons volgende project komen meer aparte vormen van moord in beeld. Alleen is niemand veilig in San Andreas, wellicht zelfs de storyline-personages niet... Reageren
The Godfather Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 Het valt me op dat ''The Godfather'' altijd hele leuke muziek bij zijn filmpjes doet nee nee....BrokenTable had voor deze muziek gezorgd.....het is onze muziek niet....maar we vonden dat het liedje wel past bij het filmpje. Reageren
Ewoud Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 Ik had um al gezien voor dat ie op het forum kwam (Sneak previeuw ) Ben nu zelf ook met een armax movie bezig.Maar me opname programma laat het me afweten. Greets Ewoud Reageren
Renne Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 (bewerkt) Leuk filpje, maar mischien kan je in jullie volgende filpje(hopelijk komt tie er ) Op 1 plaats staan waar je alle polite doodschiet en dat je zo 6 sterren krijgt dan altijd korte fragmentjes te plaatsen. Heb wel nog geen idee hoe jullie 2 . 1 lang verhaal aan elkaar zou knopen. Hopelijk snap je wat ik bedoel Bewerkt: 14 februari 2005 door og lock Reageren
MichelPS2 Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 (bewerkt) Hier zijn all mijn movies (nu op goede server ) click gwoon opDOWNLOAD NOW! Mijn Western: Once Upon A Time In San Andreas (11,4 MB) Mijn Stunt Movie: San Andreas Stunts (15,4 MB) Mijn tweede Stunt Movie: San Andreas Stunts part 2 (9,75 MB) Mijn derde Stunt Movie: San Andreas Stunts part 3 (12.1 MB) Mijn Horror Movie: San Andreas Massacre (41.1 MB) Mijn Horror Movie vervolg: San Andreas Massacre 2: Escape from LS (23.2 MB) Mijn Thriller: Break down [29,4 MB] PS als het downloaden niet wil ligt het aan je firewall of andere progamma's Bewerkt: 22 februari 2005 door MichelPS2 Reageren
Scott16 Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Hier mijn 2 filmpjes! http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=292 http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=293 Reageren
Ewoud Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 Hier zijn all mijn movies (nu op goede server )click gwoon opDOWNLOAD NOW! Mijn Western: Once Upon A Time In San Andreas (11,4 MB) Mijn Stunt Movie: San Andreas Stunts (15,4 MB) Mijn tweede Stunt Movie: San Andreas Stunts part 2 (9,75 MB) Mijn derde Stunt Movie: San Andreas Stunts part 3 (12.1 MB) Mijn Horror Movie: San Andreas Massacre (41.1 MB) Mijn Horror Movie vervolg: San Andreas Massacre 2: Escape from LS (23.2 MB) Mijn Thriller: Break down [29,4 MB] PS als het downloaden niet wil ligt het aan je firewall of andere progamma's U heeft zkr een webcam gebruikt. T zorgt wel voor een mooi effet in de movies Reageren
MichelPS2 Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 voor san andreas massacre I&II webcam en de rest digicam Reageren
Spider-Wal Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 ik kan die filmpies niet downloaden... dan moet je lid worden en daar heb ik geen zin in. [-Spider-] Reageren
bjorn13 Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 ja en ik snapte er nie zo veel van want ik heb nie zon zin om da te lezen Reageren
-Richard- Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 Hier mijn 2 filmpjes!http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=292 http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=293 Deze zijn wel leuk, vooral die eerste. Reageren
THUNDER Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 hey hele mooie filmpjes aleen 1 vraag als ik een filmpje maak moet er toch toesteming aan mij gevraagd worden als ze bijvoorbeeld op www.gtagames.nl staan???? Reageren
The Godfather Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 haha net andersom....jij moet vragen of je filmpje erop mag staan. als je een filmpje heb kun je die uploaden via rapidshare....zie ook de helpdesk van Lantyz (staat in mijn handtekening) Reageren
Spider-Wal Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 ik kan die filmpies niet downloaden... dan moet je lid worden en daar heb ik geen zin in.[-Spider-] ja daar heb ik ook last van ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.