-eend- Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 (bewerkt) Nieuwe stunt film: http://www.youtube.com/watch?v=D4rPgGi0pFs Sommige ''scene's'' waren niet goed door lag van Fraps.... Filmpje duurt wel 30 hele secondes Bewerkt: 13 augustus 2007 door -eend- Reageren
L Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Hoewel ik het filmpje niet zelf heb gemaakt is ie wel de master. Met verbijstering keek ik naar deze stunts, vooral bij 1 minuut 20. Enjoy. klikkerdeklik >>> Door Bling: Alleen zelfgemaakte filmpjes in dit topic posten, graag. <<< Reageren
-eend- Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 (bewerkt) Filmpje is klaar Nog ff gauw wat scene's gemaakt.... =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= http://youtube.com/watch?v=aYU0c_Zu5TY] =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= M'n nieuwe mta map http://www.youtube.com/watch?v=J3eIdyu9wyU Bewerkt: 16 augustus 2007 door -eend- Reageren
bobsaget Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Nieuwe video, met de Liberty City mod gemaakt: Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Mijn eerste stuntfilmpje http://video.google.nl/videoplay?docid=394...99885&hl=nl Overdag zijn de nachtscenes niet goed te zien door de verschrikkelijke kwaliteit van Google video. Niet heel spectaculair, ik ben meer een joyrider dan een stunter. Dit is 2 dagen beeldmateriaal. Enjoy Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Ik gebruikte Mario's stem als CJ's stem Reageren
bramboy Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 (bewerkt) best wel slecht maar voor mijn eerste filmpje: slecht he linkie: ----><---- Bewerkt: 27 september 2007 door bramboy Reageren
Puma Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 (bewerkt) Hi, ik heb een stuntmovie gemaakt... Check de vid What do u think :o? Sommige mensen willen het niet geloven, maar bij geen enkele stunt is de gravity veranderd! Deze heeft altijd op de gewoonlijke, 0.008, gestaan. Rates and Comments zijn welkom, Grtz Puma. Bewerkt: 11 oktober 2007 door Puma Reageren
Legenderion Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Hey, gave Video. Very nice done en lekker nummertje dr onder Reageren
Bling Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Een mooi en sfeervol filmpje, Puma! Er zit gelukkig veel afwisseling in, want er zijn zowel spectaculaire als grappige momenten in te vinden. Leuk gedaan, dus! Het is echter niet nodig om speciaal hiervoor, hoeveel tijd je er dan misschien ook aan besteed hebt, een nieuw topic aan te maken, want daarvoor hebben wij natuurlijk gewoon het "Home Made Filmpjes" topic. Bij deze dus samengevoegd met het desbetreffende topic. Reageren
Arjen Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Leuk filmpje Puma! En dat van die wheelie als je langzaam rijdt met de NRG is geloof ik al vrij oud. Tenminste, ik doe het dagelijks ;P Maar die trucs doe ik je echt niet na Reageren
GTA_XP Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Een héél leuk filmpje Puma! Van die wheelie op een laag snelheid weet ik al lang. Daarmee probeer ik een record te verbreken Reageren
Puma Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) Gta: San Andreas Race - Hermes VS Infernus ::: By Puma Hmm... Even een nieuw filmpje online gezet waarin ik met een Hermes een Infernus eruit rijd.. Zoals je ziet is de eerste post meteen weer iets over cheats etc. die ik niet heb gebruikt. easy.he used speed cheats I didn't, why does anyone think I'm using cheats?! Dude, it's Sa-Mp and I'm playing on a gameserver where I'm admin, so give me 1 good reason to use cheats :S Bewerkt: 13 oktober 2007 door Puma Reageren
Bigstijn Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Wat voor glitches je allemaal wel niet kan tegenkomen, het kan niet gekker: Shirt zelf ontworpen . Reageren
-eend- Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) Mijn nieuwe Handling Beeld is wat slecht.. Bewerkt: 14 oktober 2007 door -eend- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.