Dexist Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 watch this, zo cool, echt!gemaakt door mijn vriend en mij Vet filmpje hoor!Ik heb zoiets ook eens geprobeerd maar toen verdwenen op een gegeven moment al die dingen. Hoe doe jij dat dat ze niet verdwijnen? nou uh ze uh verdwijnen gewoon niet. ik weet het ook niet. ik kan gewoon hovercrafts op een gebied zo groot en ver als je eigen vliegveld, doe ik meer dan verdwijnen ze soms... maar bij andere autos verdwijnen ze sneller... Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Vet filmpje hoor!Ik heb zoiets ook eens geprobeerd maar toen verdwenen op een gegeven moment al die dingen. Hoe doe jij dat dat ze niet verdwijnen? Dit is in te stellen in het spel:Hoofdmenu > Options > Displey Setup > Advanced > Draw Distance, de Draw Distance moet je dan maximaal instellen, hierdoor blijft er dus meer staan. Reageren
Picaku Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Iedereen die hem op de computer heeft: er is een mod dat GTA SA meer kan onthouden: klikkerdieklikkerdieklik P.S. Je moet wel een goeie videokaart hebbe P.S. vanwege eerdere problemen staat er: groote 0 MB Maar hij download wel gewoon Reageren
Dexist Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 KLIK HIER voor mij filmpjes hoi neem eens een kijkje op mijn youtube channel keb daar een aantal filmpjes van sanandreas, offtopic en vergeet niet mijn favorites te kijken(lame filmpje van me vriend) Reageren
mgcgizmo Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 (bewerkt) hoi, voor mijn eerste post heb ik een stunt-filmpje gemaakt. Ik het lied "rock you like a hurricane" van " the scropions" gebruikt en het is gemaakt met MTA (multi theft auto) het is een zogenaamde "stunt server" dus sommige dingen zijn gemod en kun je in een originele versie dus niet doen. http://www.youtube.com/watch?v=woZC-x1zRBI -gizmo Bewerkt: 10 december 2007 door Bling Samengevoegd met "Home Made Filmpjes" topic. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 hoi, voor mijn eerste post heb ik een stunt-filmpje gemaakt. Ik het lied "rock you like a hurricane" van " the scropions" gebruikt en het is gemaakt met MTA (multi theft auto)het is een zogenaamde "stunt server" dus sommige dingen zijn gemod en kun je in een originele versie dus niet doen. http://www.youtube.com/watch?v=woZC-x1zRBI -gizmo oke het is niet supper moet ik zeggen maar een goed begin <bling de magic man vekeerd gedaan ik wil ook een filmpje uploaden maar kijg hem niet op youtube???? Reageren
moechy Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 (bewerkt) ik heb ook een filmpje van op samp met het liedje tears don't fall van Bullet for my valentine EDIT: niet op de lag letten.Dit is gefilmd op mijn laptop Bewerkt: 10 december 2007 door moechy Reageren
tjoef Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 (bewerkt) hoi, voor mijn eerste post heb ik een stunt-filmpje gemaakt. Ik het lied "rock you like a hurricane" van " the scropions" gebruikt en het is gemaakt met MTA (multi theft auto)het is een zogenaamde "stunt server" dus sommige dingen zijn gemod en kun je in een originele versie dus niet doen. http://www.youtube.com/watch?v=woZC-x1zRBI -gizmo oke het is niet supper moet ik zeggen maar een goed begin <bling de magic man vekeerd gedaan ik wil ook een filmpje uploaden maar kijg hem niet op youtube???? Is het misschien te groot, je filmpje? Je kan max 1000Mb opslaan en uploaden Ik had ook een te groot en ik zag daarna pas dat het 1000Mb was Al het werk voor niets @moechy Niet slecht, wel jammer van die lag, ik heb dat ook(en heb ook een laptop ) Ik speel trouwens ook soms op die server van 0:28 (@hieronder) ja inderdaad sinds kort sterk veranderd @KoE: verschooning :$ Bewerkt: 11 december 2007 door tjoef Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Graag alleen on-topic posten! Dus alleen zelfgemaakte filmpjes en eventueel commentaar. Voor al het overige zijn er genoeg andere manieren zoals bijvoorbeeld een PB. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 (bewerkt) http://www.gametrailers.com/player/usermovies/132995.html ik hoop dat jullie het leuk vinden Bewerkt: 12 december 2007 door Bling Samengevoegd met "Home Made Filmpjes" topic. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) Hey allemaal, Ik ben laatst begonnen aan een soort van film van GTA San Andreas. De film gaat over Carl Johnson (CJ). Het verhaal speelt zich af na de storyline van GTA San Andreas. Het gaat over CJ die bij de politie is gegaan omdat hij zijn criminele verleden achter zich wil laten , maar dan komt Salvatore Leone terug in Los Santos. Hij zegt dat hij nog iets te doen heeft en hij vraagt aan CJ of hij dat wil doen. Langzamer hand worden zijn opdrachten steeds crimineler. Als Salvatore weer weg is ontdekt CJ dat hij een meester crimineel is geworden. Ik heb de eerste trailer al af. (Zelf vind ik hem niet zo goed gelukt) Hier is trailer 1: (De 2e trailer vind ik beter dan de eerste) Hier is de 2e trailer: Comments graag!!! Van Johannes47 Bewerkt: 25 december 2007 door Johannes47 Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 http://www.gametrailers.com/player/usermovies/132995.htmlik hoop dat jullie het leuk vinden Ik heb het filmpje gestart en heb het nog niet eens afgeken aangezien je dit van je playstation hebt opgenomen met een camera is het kwaliteit heel slecht en zal niemand dit erg mooi vinden. Dus sorry voor dit negative comentaar maar het is echt heel slecht, je moet filmpjes ook van je computer afnemen niet van je playstation . Reageren
Jopper47 Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) http://www.gametrailers.com/player/usermovies/132995.htmlik hoop dat jullie het leuk vinden Ik heb het filmpje gestart en heb het nog niet eens afgeken aangezien je dit van je playstation hebt opgenomen met een camera is het kwaliteit heel slecht en zal niemand dit erg mooi vinden. Dus sorry voor dit negative comentaar maar het is echt heel slecht, je moet filmpjes ook van je computer afnemen niet van je playstation . Misschien heeft ie geen eens een computer maar goed, het is inderdaad wel beter om op de computer te filmen. Lollig liedje trouwens! Van Johannes47 Bewerkt: 24 december 2007 door Johannes47 Reageren
Puma Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Best grappige filmpjes hier en daar ! w00ting Puma X-mas Movie Have fun, comments ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.