zupadomien Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 yuwww hoe kunt ge een game ontwikkellen met welk programma bv met welk programme hebben ze gta sa gemaakt??? en wat zou dat kosten en waar kan je dat kopen Reageren
Ironfist Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 (bewerkt) hoe: je koopt een programma zoals studio max,en je maakt of koopt een engine hoe duur:paar tienduizenden euro's om een gemiddeld spel te ontwikkelen hoe begin ik eraan? wordt een genie op vlak van computers,ken alles van c++ en dergelijke programmeer talen conclusie:niet aan beginnen tot je miljonjair bent of ingelijfd in een programmeurs team San Andreas is ontwikkeld met een al bestaande engine en de animations enzo zijn met één of ander duuuuuur programma gemaakt Bewerkt: 12 januari 2005 door ironfist99 Reageren
Ken-D Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 Fable is bv gemaakt met een zelfgemaakte Engine,C++ en 3d studio max. En die engine's kosten zoals Ironfist zei wel 10 duizenden Dollars. Postaldude Reageren
Tim14 Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 Lijkt me wel een mooi beroep voor later, om games te gaan ontwikkelen. Reageren
Joriz Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 Ik denk dat je beter met http://www.gamemaker.nl/ aan de gang kan gaan en later pas met ingewikkeldere programma's Meeste lopen met dit programma al aardig vast. Reageren
Ken-D Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 Gamemaker valt mee als je de zogenaamde events weet. Ook moet je het 1 en ander van rekenen kunnen. Postaldude Reageren
GTA@SA Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 Weet iemand een tutorial voor Game Maker ?? Alvast bedankt GTA@SA,Game On :lol: Reageren
Joriz Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 Weet iemand een tutorial voor Game Maker ?? Alvast bedankt GTA@SA,Game On :lol: Kijk is op Gamemaker.nl en download het programma. Er zit voldoende hulp bij! Reageren
zupadomien Geplaatst: 14 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 als je dat programme maakt kan je dan ongeveer iets maken gelijk gta? Reageren
Tim14 Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 als je dat programme maakt kan je dan ongeveer iets maken gelijk gta? Dat denk ik niet... Als je dat wil moet je programma's van €10.000 gaan aanschaffen zoals al eerder gezegt is in dit topic. Reageren
Sasuke Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 Games kosten centjes, héél veel centjes. Word alsmaar duurder en duurder. Zal inderdaad chill zijn... Game designer B) Reageren
Baffie Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 yuwwwhoe kunt ge een game ontwikkellen met welk programma bv met welk programme hebben ze gta sa gemaakt??? en wat zou dat kosten en waar kan je dat kopen Hahah, wat dan wou je het na gaan maken. Dat doen ze volgensmij met een enorme groep mensen (kijk maar in de Credits) en volgensmij ook met een hele berg programma's. Het lijkt me niet dat er één programma is waar ze heel San Andreas konden maken. Dan waren er al lang mooiere spellen van de markt afgekomen. Dan waren ze waarschijnlijk ook al lang niet meer zo bekend. Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 ROFL in 1 programma GTA SA maken nu wordt ie mooi... laat me niet lachen , ik heb eens met mn pa in C++ een programma geschreven (Administartie programma met luxe zoals printen etc etc ) dat was al moeilijk genoeg hey ! @GTASA kijk ff verder dan je neus lang is in het menu staat zelfs • Tutorials Freek Reageren
Sasuke Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Moet je ook wel zo'n 30 man optrommelen om zo'n game te maken hoor. Inderdaad, kijk bij Rockstar credits ofzo. Staan wel 2 pagina's met namen ! En dan moet je nog een goede uitgever zien te krijgen, je moet allemaal codes invoeren... Duurt wel zo'n 2/4 jaar om zo'n game te maken ! Reageren
Don Falcone Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 wat dacht je van mensen die iets inspreken enzo, als je een gta game wilt maken dan heb je wel meer nodig dan 30 mensen de kans dat je een goeie game maakt is dus 0,00018462% maar je hebt dus nog wel kans! ga er gewoon voor, leen wat geld, huur wat mensen enzo, dan moet het hopen voor je wel goed komen anders heb je eeuwige schulden <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.