Jarno Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 Stappenplan als je game ontwikkelaar wilt worden: 1. Maak simpele games met Gamemaker, RPGMaker of wat erop lijkt. 2. Leer programmeren. Het beste is C++, Delphi opzig is ook aanteraden maar is niet heel handig met games. 3. Wordt rijk (Moeilijkste stap denk ik) 4. Koop een engine dat sommige zeggen 10 TUIZENDEN euro's en maak een game. Ik ben zelf bij Stap 2. Ik ben programmeur :lol: Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 ik ga wel een beetje met gamemaker prutsen :lol: Reageren
Gangsta L Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 game maker is cool voor beginners. forums.gamemaker.nl voor vragen, voorbeelden etc later met 3d games kan ook met game maker 6 geregistreerde versie. heb ik je kan ook 3d game maker kopen van de makers van Darkbasic. of Gamestudio nog wat heb ik ooit gebruikt. suc6! gangsta l Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Alias| Maya word ook heel vaak gebruikt bij het maken van games. Is trouwens ook Spiderman 1 &2, Ice Age , LOTR mee gemaakt. Hier is de link naar de website. Alias website Reageren
gangster Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 (bewerkt) ik heb met game maker al spellen gemaakt maar nu wil ik c++ leren maar hij doet het niet Bewerkt: 11 februari 2005 door gangster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.