KillerXL Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 haay, even een vraagje: na welke missie kan ik in het tweede eiland (dus de brug over, naar het oosten) komen in VCS? ik ben nu net bij het begin van empire building en heb alle missies daarvoor al gedaan... ook heb ik alle empire sites in het eerste eiland al in bezit. wanneer kan ik naar het tweede eiland? moet ik daarvaar empire buildings missies (jobs) doen? alvast bedankt... Reageren
M4X Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 haay, even een vraagje: na welke missie kan ik in het tweede eiland (dus de brug over, naar het oosten) komen in VCS? ik ben nu net bij het begin van empire building en heb alle missies daarvoor al gedaan... ook heb ik alle empire sites in het eerste eiland al in bezit. wanneer kan ik naar het tweede eiland? moet ik daarvaar empire buildings missies (jobs) doen? alvast bedankt... Hier zijn al heel veel topics over, de volgende keer kan je beter de zoekfunctie gebruiken. Maar om even terug te komen op je vraag; dit kan na de missie 'From Zero To Hero', van Lance Vance. Hierna heb je ook de mogelijkheid om te vliegen Reageren
KillerXL Geplaatst: 12 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2007 haay, even een vraagje: na welke missie kan ik in het tweede eiland (dus de brug over, naar het oosten) komen in VCS? ik ben nu net bij het begin van empire building en heb alle missies daarvoor al gedaan... ook heb ik alle empire sites in het eerste eiland al in bezit. wanneer kan ik naar het tweede eiland? moet ik daarvaar empire buildings missies (jobs) doen? alvast bedankt... Hier zijn al heel veel topics over, de volgende keer kan je beter de zoekfunctie gebruiken. Maar om even terug te komen op je vraag; dit kan na de missie 'From Zero To Hero', van Lance Vance. Hierna heb je ook de mogelijkheid om te vliegen okey sorry zal de volgende keer zoeken... maar bedankt! Reageren
philip14 Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Op WikiGTA staat het ook Reageren
Dx11 Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Wat ik soms doe om wapens te halen enz, is naar het vliegveld te rijden er is daar een stukje land waar 2 buizen liggen en daarachter een zandbult en een rioolbuis, (als je over die zanbult rijd vlieg je naar het bewoonde gedeelte) als je op die rioolbuis precies in het midden gaat lopen word je naar de golfbaan gespawnd, dan kan je bijv de politie helikopter gaan halen een hoop wapens zoals de laser sniper. Reageren
KillerXL Geplaatst: 20 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Wat ik soms doe om wapens te halen enz, is naar het vliegveld te rijden er is daar een stukje land waar 2 buizen liggen en daarachter een zandbult en een rioolbuis, (als je over die zanbult rijd vlieg je naar het bewoonde gedeelte) als je op die rioolbuis precies in het midden gaat lopen word je naar de golfbaan gespawnd, dan kan je bijv de politie helikopter gaan halen een hoop wapens zoals de laser sniper. wat heeft dat met dit topic te maken? Reageren
M4X Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Dat heeft dat met dit topic te maken? Dat is gewoon een manier om eerder op het twede eiland te komen, waardoor je dus eerder in helikopters kan. Eigenlijk komt dat door een bug in het spel, zoals Dx11 hierboven al ze, want als je op een plek loopt waar het spel je niet herkent respawn je automatisch bij de golfbaan, waardoor je naar het tweede eiland kan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.