Jump to content

voetgangers


Deja^vu

Recommended Posts

ik kwam deze screenshot tegen maar het valt mij op dat er drie dezelfde vrouwen lopen.

die vrouw met dat witte shirt, die net rechts van de persoon op de voorgrond staat

die vrouw vrouw de linker geparkeerde taxi met een handtas

en die vrouw met dat groene shirt een klein stukje naar rechts

ik dacht gehoord te hebben dat er veel verschillende personen rond zouden lopen en hier zie ik dus al drie dezelfde.

dit zegt natuurlijk niet veel aangezien het spel nog in ontwikkeling is, maar toch..

005.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

er gaan veel verschilende voetgangers in lopen maar niet allemaal verschillend é

als ze ze allemaal verschillende peds moeten aanmaken zijn ze héél lang bezig hoor

maar ik zie wel dat ze verschillende kleren dragen dus zo erg is het toch niet :puh:

:slotje:

Bewerkt: door thug
Link to comment
Delen op andere websites

nouja het is al beter dan SA vind ik. maar deze screenshot was toch 1 van de eersten? deze is dus al erg oud. ik denk dat er dus al wel veel meer peds gemaakt zijn en misschien nog wel meer gemaakt worden

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een van de aller eerste screens. Die was gemaakt voor de eerste trailer er was. Toen was het spel misschien nog maar 25% klaar. Er komen wel veel meer peds maar het is onmogelijk om iedere ped een ander uiterlijk te geven. Dat is gewoon onmogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een van de aller eerste screens. Die was gemaakt voor de eerste trailer er was. Toen was het spel misschien nog maar 25% klaar. Er komen wel veel meer peds maar het is onmogelijk om iedere ped een ander uiterlijk te geven. Dat is gewoon onmogelijk.

ja, dat dacht ik zelf dus ook al, het is nog lang niet klaar. maar toch viel het mij op.

maar nog eventjes en dan kunnen we gta 4 zelf ervaren:)

Link to comment
Delen op andere websites

ik kwam deze screenshot tegen maar het valt mij op dat er drie dezelfde vrouwen lopen.

die vrouw met dat witte shirt, die net rechts van de persoon op de voorgrond staat

die vrouw vrouw de linker geparkeerde taxi met een handtas

en die vrouw met dat groene shirt een klein stukje naar rechts

ik dacht gehoord te hebben dat er veel verschillende personen rond zouden lopen en hier zie ik dus al drie dezelfde.

dit zegt natuurlijk niet veel aangezien het spel nog in ontwikkeling is, maar toch..

005.jpg

haha zo erg is dat toch niet? als ik in de kroeg sta met een biertje teveel achter de kiezen zie ik ook alles dubbel REAL LIFE yeaah. Als ze echt elk persoon anders moeten maken kunnen we w8en totdat ik met pensioen ben

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik snap allemaal wel dat dat natuurlijk niet mogelijk is:P maar 3 van de 15 poppetjes die hetzelfde zijn..??
Dit is al een oude screen(shot). In de nieuwere screens en de derde trailer mag je ook eens gaan zoeken, maar ik denk dat je weinig vindt.

@hieronder: amai ik zeg precies hetzelfde...

Overigens is dit al eens aangekaart in een topic.

Bewerkt: door SoaDT0M
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit gewoon van het spel was toen-ie nog maar voor 30% af was! Nu is het een stuk beter geworden! Bekijk de trailer een screenshots maar! ;)

Bewerkt: door Harrison
Link to comment
Delen op andere websites

ja ik snap allemaal wel dat dat natuurlijk niet mogelijk is:P maar 3 van de 15 poppetjes die hetzelfde zijn..??

Dat is wel mogelijk, zie assassins creed, daar is iedere persoon net een beetje anders :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...