Harrison Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Ben jij dan geen Nederlander Danielb? Maarja, terzijde, het zou ook wel leuk zijn als GTA: IV - niet zoals bij andere GTA's - hele verschillende peds zou hebben
danielb Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Ben jij dan geen Nederlander Danielb? Maarja, terzijde, het zou ook wel leuk zijn als GTA: IV - niet zoals bij andere GTA's - hele verschillende peds zou hebben ja ik ben wel een nederlander, ik moet zelf ook altijd wat te zeiken hebben hoor ik vind het ook wel beter als ze daar veel tijd aan besteden
Harrison Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Maarja, zou wel leuk zijn als sommeige voetgangers hetzelfde zijn, alleen dan sommige gehandicapt zijn Dan zijn ze makkelijker dood te schieten
Dutchy3010 Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Ik liet hem open aangezien ik dacht dat het nog een leuk topic kon worden. Helaas heb ik me daarin vergist, aangezien er de laatste posts geen discussie-posts of iets dergelijks geplaatst zijn. Daarom:
Recommended Posts