.:TOM:. Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Ik heb wel eens gehoord van een objectstreamer, ik heb er nu 1 nodig gewoon voor meer ombjecten in men map te kunnen doen. Wat is de eenvoudigste en hoe installeer ik hem ? Tom Reageren
Sandra Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 >>hier<< is een object streamer, hoe die werkt weet ik niet, dat zal je zelf ff moeten uitzoeken Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 12 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Heb het aan de gang gekregen Moet als filterscript Ook weet iemand een weather met echt niks van golven En hoe laat ik het altijd nacht zijn ? Tom Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 12 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Kheb dus een filterscript voor een gamemode (Xobjectstreamer filterscript) maar als ik dat heb staan laad hij dat ook voor alle andere gamemodes.. Hoe laat ik het alleen voor die ene gamemode laden ? Tom >>> Door Azer: Topics even samengevoegd, het gaat immers over hetzelfde onderwerp <<< Reageren
Sandra Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Heb het aan de gang gekregen Moet als filterscript Ook weet iemand een weather met echt niks van golven En hoe laat ik het altijd nacht zijn ? Tom Bedoel je een weather waarbij er geen golven in de zee zijn? Volgens mij is dat er niet. Tijd kan je instellen met de SetWorldTime-functie Reageren
Azer Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Kheb dus een filterscript voor een gamemode (Xobjectstreamer filterscript) maar als ik dat heb staan laad hij dat ook voor alle andere gamemodes.. Hoe laat ik het alleen voor die ene gamemode laden ?Tom Zoiets is op de volgende manier te doen: public OnGameModeInit() { SendRconCommand("loadfs filterscript"); // Vul als filterscript de naam in van je eigen filterscript return 1; } & public OnGameModeExit() { SendRconCommand("unloadfs filterscript"); // Vul als filterscript de naam in van je eigen filterscript return 1; } Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.