Jump to content

2 Days to Vegas

Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Geplaatst:

2 Days to Vegas

1197377322.jpg

De game 2 Days to Vegas komt met de kerst van 2008. Dit laat ontwikkelaar Steel Monkeys weten via de officiële site van de game. De game verschijnt voor de PC, Xbox 360 en de PlayStation 3.

2 Days to Vegas is een game a lá Grand Theft Auto. De game speelt zich af in Vegas, een stad waar je vrij in kunt rond wandelen. Verdere details omtrent de game en het verhaal zijn nog niet bekend.

Geplaatst:

Wordt dit weer zo'n GTA gebeure zonder dat het een groot succes wordt (zoals Saint Row). Het is nog nooit gelukt om een GTA achtig spel ook egt goed te maken. Sorry dat ik het afkraak. Het kan wel een goed spel worden maar ik moet het eerst zien.

Geplaatst:
Wordt dit weer zo'n GTA gebeure zonder dat het een groot succes wordt (zoals Saint Row). Het is nog nooit gelukt om een GTA achtig spel ook egt goed te maken. Sorry dat ik het afkraak. Het kan wel een goed spel worden maar ik moet het eerst zien.

Toch ziet dit er wel erg goed uit. Het kan dan wel niet tippen aan GTA. Maar wat maakt dat nou weer uit. DIt is mischien wel een leuk spel voor als je GTA zat bent. Dus nadat je het hele spel al uit je hoofd kan. Persoonlijk zou ik hem wel kopen als ik een knape console of pc hier had staan.

Geplaatst:

nu de de ps3 en xbox360 uit is kan dit game gta4 overtreffen hoor

nu de graphics beter en beter word.

maar als het de gameplay kan overtreffen dat weet ik niet.

Geplaatst:

Ik heb net een filmpje op youtube gezien. Het spel ziet er goed uit alleen een beetje onrealistisch. Alles is perfect school. Geen vuil. Alle auto's blinken als een zon en je ziet het helemaal niet dat het in Vegas is. Ik ben daar zelf geweest en het ziet daar heel anders uit.

Geplaatst: (bewerkt)

Ziet er heel goed uit! Ik weet al wat ik onder de kerstboom wil voor 2008

Edit: Het is zeker niet slecht! kijk maar!

Bewerkt: door Mister.X
Geplaatst:

Dit spel ziet er inderdaad erg mooi uit, Maar de game ziet er zoals al eerder is gezegt te netjes uit. Op een aantal grafity dingen na is het helemaal schoon en clean. Verder lijkt het me een leuk spel, maar het tipt op geen enkel punt aan GTA IV, en nee, ook niet op grafics.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Het spel had deze kerst uit moeten komen, dan had ik het meteen gehaald. Volgend jaar kerst zijn we al verwend met GTAIV.

Geplaatst: (bewerkt)

Allemaal gaar..! :-(

Geen enkel ander spel kan GTA veroveren! :N

Wel een paar leuke screens,en slechte..

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Geplaatst:

Het ziet er netjes uit maar ik mis op de screens sfeer. Die is er namelijk zeer weinig. Alles lijkt perfect en het ziet er ook niet naar uit dat het makkelijk te verstoren is. Weer een GTA-Knock off die het misschien niet gaat halen. Maar we wachten het af, het kan nog elke kant op gaan.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Vraag ik mij toch af hoe jullie eraan komen dat het niet aan GTA IV kan tippen. Ik bedoel, wat weet je al? Er zijn alleen nog maar screen uitgegeven, dus je kan nog bijna helemaal niks zeggen over dit spel. En dit overtreft zeker de graphics van GTA. Je moet eens een keer je mening onderbouwen zeg..

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik denk dat GTA toch mooi mag oppassen voor deze game. Maar we zullen het in 2008 zien. Ik denk dat ik deze wel koop voor mijn Xbox 360 om een te proberen wat het is.

Geplaatst:
Ik denk dat GTA toch mooi mag oppassen voor deze game. Maar we zullen het in 2008 zien. Ik denk dat ik deze wel koop voor mijn Xbox 360 om een te proberen wat het is.

GTA hoeft niet op te passen voor deze game want GTA IV komt veel eerder uit. ik denk eerder dat Saints Row 2 moet oppassen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...