Jump to content

2 Days to Vegas

Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Ik denk dat GTA toch mooi mag oppassen voor deze game. Maar we zullen het in 2008 zien. Ik denk dat ik deze wel koop voor mijn Xbox 360 om een te proberen wat het is.

GTA hoeft niet op te passen voor deze game want GTA IV komt veel eerder uit. ik denk eerder dat Saints Row 2 moet oppassen ;)

Je weet nooit of Saints Row 2 een groot succes gaat worden..

Misschien word 2 Days to Vegas wel veel beter dan Gta IV en Saints Row 2 :bonk:

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Geplaatst:

Ikke ook, misschien zijn de auto's geimporteerd van New York als "Oude NYPD Auto's" en worden in Las Vegas misschien overgespoten :D

Geplaatst:
er staat nypd op de politieauto's maar ik dacht dat het zich in las vegas afspeelde :?

Ik las ergens dat het zich af speelt in verschillende steden in de VS :Y

Geplaatst:

GTA IV moet wel oppassen en dan heb ik het over de pc versie want de pc versie van GTA IV is nog niks over bekend en die komt waarschijnlijk later dan 2 Days to Vegas.

En waarom denkt iedereen dat GTA IV alles over treft Saints Row 2 word waarschijnlijk ook ene hele goede game dus.

Mijn mening over 2 Days to Vegas

- ziet er leuk uit

- mooie graphics

het lijkt me gewoon een leuk spel :cya:

Geplaatst:
Mijn mening over 2 Days to Vegas

- ziet er leuk uit

- mooie graphics

Dat is dus 2 keer hetzelfde :D

Nee dus niet, je kan net zo goed een of ander spel met toveren en middeleeuwen en weet ik wat hebben met hele goede graphics, terwijl je hele maar niks aan dit soort spellen vindt. Op de screens zie je dit, dus ziet het er niet leuk uit :)

Geplaatst:

Ik wist nog toen er screens uitkwamen voordat de Next-Gen consoles uitwaren, eigenlijk ben ik het spel verder helemaal vergeten. Het ziet er wel leuk een aardig uit, maar om de sfeer van een echte GTA game te overtreffen moet je meer in huis hebben dan wat goede Graphics.

Ben toch benieuwd.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ziet er goed uit (tenminste als het in-game beelden zijn) maar ik heb sterk het gevoel dat de gameplay slecht zal zijn en met alleen goede grafics kom je niet ver.

• 1 maand later...
Geplaatst:
Vandaag zijn er weer nieuwe screenshots uit gekomen:

http://www.psu.com/PSU-Exclusive--First-Lo...a0002480-p0.php

Ik vind ze lelijker dan de vorige screens

Ja ze zeiden dat de screenshots uit 2006 die er zo mooi uitzagen niet pre-rendered waren. Nou dat waren ze dus wel, want de nieuwste screenshots zijn super lelijk.

Kijk maar naar deze tech demo:

http://www.psu.com/PSU-Exclusive--2-Days-2...e--a2491-p0.php

De screenshots uit die link waren nog de mooiste. De graphics lijken wel van een ps2 spel, vooral hoe slecht de characters en auto's eruit zien.

http://www.psu.com/screenshot.php?id=17846

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...