jaah90 Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Een goedenavond. Ik vroeg me het volgende af: Is het mogelijk, om het volgende te doen, voor een groot deel textures: Ik wil alle mogelijke gezichttextures, veranderen. Ik wil namelijk dat 1 oog dicht zit, maar dan van alle gezichtstextures. Dit is (denk ik) een Hell of a Job: Er zijn heel veel textures, met verschillende namen (of zitten ze in een group texture?} Als ik eenmaal de jpg heb, dan is het een eitje om met photoshop ze allemaal te openen, dingen aan te passen, en weer te saven als jpg. maar is het daarna mogelijk om ze allemaal automatisch weer terug in hun txd {of gezamelijke txd?} te plaatsen? Dank u wel Reageren
WackoX Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Ik denk dat je dan zo'n 100 keer de goede txd bestanden er uit moet halen, uit de txd ook nog het plaatje zelf moet aanpassen van alle 100, dan moet je weer alle 100 openen en alles inporteren en dan alle 100 weer er in terug zetten en het saven en dan nog laden, dat is niet ''een eitje'' en trouwens, er is 1 oog voor allebij de ogen dus het is niet mogelijk. Reageren
jaah90 Geplaatst: 14 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Ik denk dat je dan zo'n 100 keer de goede txd bestanden er uit moet halen, uit de txd ook nog het plaatje zelf moet aanpassen van alle 100, dan moet je weer alle 100 openen en alles inporteren en dan alle 100 weer er in terug zetten en het saven en dan nog laden, dat is niet ''een eitje''en trouwens, er is 1 oog voor allebij de ogen dus het is niet mogelijk. Hmm. Zou je me in ieder geval de texture (hoofd, kleding e.d) (.txd) in de gta3.img kunnen vertellen? dan verander ik alleen daar wat an Reageren
GTA_XP Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 (bewerkt) Ik denk dat je dan zo'n 100 keer de goede txd bestanden er uit moet halen, uit de txd ook nog het plaatje zelf moet aanpassen van alle 100, dan moet je weer alle 100 openen en alles inporteren en dan alle 100 weer er in terug zetten en het saven en dan nog laden, dat is niet ''een eitje''en trouwens, er is 1 oog voor allebij de ogen dus het is niet mogelijk. Hmm. Zou je me in ieder geval de texture (hoofd, kleding e.d) (.txd) in de gta3.img kunnen vertellen? dan verander ik alleen daar wat an En dat vraag je ons? Er zijn honderden textures! Duurt te lang om ze te zoeken Bewerkt: 14 december 2007 door GTA_XP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.