Mirrrr Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 (bewerkt) Mijn allereerste sig met C4D Commentaar ajb... Bewerkt: 12 december 2007 door Mirrrr Reageren
.Sharingan Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Tohl, wat mooi. Ziet er erg mooi uit. De achtergrond is mooi. Maar het lijkt (ik zeg het Lijkt ) alsof de render erop is geplakt. Misschien iets inblenden ? Dat is hij helemaal perfect. Maar nu even de mooie dingen op een rijtje zetten. De achtergrond is Magnifique. Het lijkt net een Stock, van een kamer. Kleuren passen er goed bij. Vooral linksonder vindt ik erg mooi gedaan. Alleen ik had wat minder Vlokjes gedaan. 2 of 3 weg. Dan komt de achtergrond wat meer naar voren, want die vlokjes vallen erg op. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Je gaat goed Mirrrr, in korte tijd heb je veel geleerd. Deze signature vindt ik dan ook weer erg goed. Anime is altijd een leuk onderwerp voor een signature, en het is een erg knap een anime render samen met C4d te verwerken. De achtergrond is mooi gemaakt, hoewel ik die "vlek" aan de linkerkant een minpuntje vind. Die had je in mijn ogen wel weg kunnen laten.. De render vindt ik ietwat te "hard" overkomen, iets meer inblenden staat volgens mij beter. Verder valt me dat stukje C4d-render aan de linkerkant achter de anime-render iets te veel op. Het is mij iets te vel. Als je er een beetje overheen gumt met een zachte brush valt dat stukje ook niet meer zo op.. De tekst is mooi gevonden, je kan nog eens proberen de tekst in het wit neer te zetten, en dan de opacity van de tekst op 50% zetten ofzo, op die manier lijkt het wat meer dat de tekst ook werkelijk op het object staat. Maar dat is gewoon even proberen.. Die vlokken zijn leuk gevonden. Maar het staat denk ik mooier als je er een aantal in je signature plaatst die van grootte verschillen. Op die manier zorg je ervoor dat je wat meer diepte in de signature krijgt.. Het zijn een paar kleine puntjes. Storend zijn ze niet hoor, maar het gaat om de puntjes op de i. Feit is dat de signature een mooi geheel geworden is, niet te druk en niet te rustig. Overall gewoon een mooie signature die wat mij betreft een dikke 8/10 waard is.. Keep up... Reageren
Mirrrr Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2007 (bewerkt) Ik heb even geklooid.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de V2 ook een stuk beter vind dan de V1. Dus allemaal heel erg bedankt voor de tips. Daar heb ik echt wat aan. gehad V3 Bewerkt: 13 december 2007 door Mirrrr Reageren
Jon-asses Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Eindelijk heeft die Mirrrr eens wat C4D gebruikt, en ik moet zeggen het is een geslaagd huwelijk geworden. De kleuren van de C4D's zijn mooi gekozen, ze komen goed overeen met de render. De hele achtergrond is gewoon 1 geheel en dat is eigenlijk het moeilijkste van C4D's, om ze tot 1 geheel om te vormen. Da's je alvast heel goed gelukt. Zelf ben ik helemaal weg van de rechtse kant van de sig, die vind ik een heel stuk mooier dan de linkerkant. Linksonder vind ik zoals RVC die 'vlek' ook niet zo mooi. Hij is wat minder zichtbaar nu, maar toch vind ik het er niet echt bij passen. De render zelf is goed gekozen, mag misschien ietje meer ingeblend zijn. Probeer eens wat lichtjes weg te gummen of plaats een C4D boven de render, ik zal zien wat het geeft. De sig is een mooi geheel en je krijgt een 8,2 van mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.