Jump to content

Rockstar North

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Heeft er iemand een pictogram van Rockstar North voor mij en ook eentje van Rockstar Games?

Als je bij Google ''Rockstar (North) Logo'' invult krijg je ze meteen. :)

Maar hier is waar je om vroeg: :bier:

00041592.jpgrockstar-north-logo.jpg

De gele is Rockstar en de blauwe is rockstar North. :Y

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

wat is dan het verschil tussen een pictogram en de logo's die de bovenstaande posters hebben gegeven? een logo is inderdaad het symbool voor een bedrijf, maar een pictogram voor 'Rockstar North' en 'Rockstar Games' is er naar mijn weten niet en zal je dus uitkomen op hun 'logo' ookwel 'pictogram'. misschien kan je wat beter uitleggen wat je bedoeld :$

gr. jeroen

Geplaatst:
wat is dan het verschil tussen een pictogram en de logo's die de bovenstaande posters hebben gegeven? een logo is inderdaad het symbool voor een bedrijf, maar een pictogram voor 'Rockstar North' en 'Rockstar Games' is er naar mijn weten niet en zal je dus uitkomen op hun 'logo' ookwel 'pictogram'. misschien kan je wat beter uitleggen wat je bedoeld :$

gr. jeroen

Een pictogram is bijvoorbeeld een kleeeiiin Plaatje op je Beeldscherm om een Bepaald programma mee uit te beelden. ;)

Geplaatst:

Hij bedoelt een pictogram, een bureaublad icoontje... Denk ik.

Druk met je rechter muisknop op je map, klik dan op tabblad ''Aanpassen'' en klik op: 'Afbeelding Kiezen'.

Selecteer dan je R*North plaatje.

Geplaatst:

gr. jeroen

Een pictogram is bijvoorbeeld een kleeeiiin Plaatje op je Beeldscherm om een Bepaald programma mee uit te beelden. ;)

daar ben ik het mee eens maar wat is dan het verschil tussen de al geposten logo's? maar ik geloof dat de oplossing zojuist gepost is... :) (Y)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...