Scarface92 Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Beste Leden! Ik zit al weer een tijdje SA te spelen met codes. Dus ook voer ik soms de JetPack Cheat in.. Maar hij doet het dus gewooon niet meer! Inmiddels heb ik hem nou al 10x geprobeerd. Vandaag ging ik bij me vriend SA spelen,bleek hij het ook niet te doen.. Ik vond dit nog al vreemd,omdat hij het voorheen alltijd deed. Zou iemand hier meer van af weten? En zullen ze de JetPack cheat hebben verwijderd..? Zelf zou ik er geen rede voor kunnen zien,aangezien hij alltijd handig was. Het gaat dus over de playstation 2 versie van SA en niet de pc. De cheat: Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right MVG, Twan Reageren
Joriz Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Volgens mij zit je gewoon constant iets verkeerds in te voeren. Op WikiGTA staat namelijk een hele andere combinatie: http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_San_Andreas%29 Reageren
tjoef Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 (bewerkt) Beste Leden!Ik zit al weer een tijdje SA te spelen met codes. Dus ook voer ik soms de JetPack Cheat in.. Maar hij doet het dus gewooon niet meer! Inmiddels heb ik hem nou al 10x geprobeerd. Vandaag ging ik bij me vriend SA spelen,bleek hij het ook niet te doen.. Ik vond dit nog al vreemd,omdat hij het voorheen alltijd deed. Zou iemand hier meer van af weten? En zullen ze de JetPack cheat hebben verwijderd..? Zelf zou ik er geen rede voor kunnen zien,aangezien hij alltijd handig was. Het gaat dus over de playstation 2 versie van SA en niet de pc. De cheat: Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right MVG, Twan Het lijkt me nogal onmogelijk om een cheat te verwijderen, zeker via de PS2. Er kan onmogelijk verbinding gemaakt worden tussen jouw spel en het internet of wat dan ook, dus kan er ook onmogelijk iets gewijzigd worden aan het spel. Tik het nog eens een keer of tien in en laat ons weten of het werkt. (ik gebruik altijd R1 R2 L1 L2 boven onder links rechts R1 R2 L1 L2 boven onder links rechts) EDIT: inderdaad, je doet de foute code Ik had dit ook een keer, toen ik de cheat nog eens wou testen na een lange tijd Bewerkt: 12 december 2007 door tjoef Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 (bewerkt) L1, 2L, R1, R2, omhoog, beneden, links, rechts, L1, 2L, R1, R2, omhoog, beneden, links, rechts, Dit is de cheat waarschijnelijk heb je de verkeerde cheat ingevoerd. Edit@ Ik moet echt sneller typen... Bewerkt: 12 december 2007 door Southpark Cows Reageren
Scarface92 Geplaatst: 12 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2007 (bewerkt) Volgens mij zit je gewoon constant iets verkeerds in te voeren. Op WikiGTA staat namelijk een hele andere combinatie: http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_San_Andreas%29 Heb ik toch verkeerd gekeken.. Toch wel raar eigenlijk,m´n vriend had de cheats van WikiGTAingevoerd en nog deed hij het niet.. Mwa,ik zal wel een of andere fout hebben gemaakt of verkeerd gekeken! Edit:Het kan ook zijn dat de cheat is veranderd.. Bewerkt: 12 december 2007 door GrandTheftTwanO Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Rockstar Games/Rockstar North kan nooit het spel hebben gewijzigd aangezien ze geen toegang hebben tot jou spel. Waarschijnlijk heb je de code verkeerd ingevoerd; De goede code is namelijk: RIGHT.(ik mocht niet meer plaatjes invoegen, dus het pijltje naar rechts kon er niet meer bij... ) Vele waren mij voor maar ik dacht, laat ik het met plaatjes doen, mischien is dat wat makkelijker Ook kun je gewoon hier klikken en de cheats opzoeken Reageren
tjoef Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Edit:Het kan ook zijn dat de cheat is veranderd.. Nee, onmogelijk!!!! Heel misschien gaat het op de PC, maar zeker niet op de PS2!! Reageren
Bling Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Het voordeel van cheats voor de PC-versie, is dat deze woorden bevatten en daardoor makkelijker te onthouden zijn. De cheats voor de PS2- en Xbox-versie zijn daarentegen wat moeilijker te onthouden, dus maak je hier mogelijk ook sneller fouten mee. Gewoon nogmaals de cheat bekijken en proberen te activeren. In ieder geval is de toetsencombinatie van deze cheat niet veranderd op WikiGTA. Zo flauw zijn wij nou ook weer niet.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.