gtamaster Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 ik heb het spel opgeslagen op me memory card en heb al hele tijd terug het spel uitgespeeld maar ik wou dus vandaag spel laden en hij zegt loead failed check memory card dus ik kopieer het naar me andere memory card helpt nog niks ik weet niet wat ik moet doen ik heb geen zin om weer uit te spelen nu en dit mag toch niet :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 ik denk dat er een fout zit in de save game :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 13 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 kan niemand mij helepn :o Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 dat is gewoon pech denk ik je moet gewoon opnieuw beginnen en dan op 2 memorycards zette dan heb je nooit problemen met het lade van de game Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 ken je niet iemand die bij je in de buurt woont en het spel ook heeft uit gespeelt want dan kan je zijn save gwn ff op jouwe opslaan...en anders zit er denk k niets anders op dan gwn opnieuw uit spelen PS: het is niet zoveel moeite opnieuw uit spelen k was binnen 3 uurtjes al in san fierro Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 goeie leer voor de volgende keer....altijd meer dan 1 savegame aanmaken...probeer anders het idee van tonio Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 13 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 (bewerkt) nou aan jullie heb ik veel douw hier maar een roestig slotje op aleen tonio en de godfather zijn aardig die proberen tenminste mij the helpen Bewerkt: 13 januari 2005 door gtamaster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 heb je cheats gebruikt? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 13 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 heb je cheats gebruikt? eum ja wel een paar keer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 13 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 eum ja wel een paar keer maar volgens mij heb ik niet opgeslagen of toch wel ik weet niet meer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_MaRc_ Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 eum ja wel een paar keer maar volgens mij heb ik niet opgeslagenof toch wel ik weet niet meer ik heb het ook ooit eens gehad met gta 3 en ik ben toen opnieuw begonnen omdat ze in de winkel zeiden dat de ps2 de save game niet goed had opgeslagen omdat hij te vroeg was uitgezet ofzoiets... ik denk dat je gewoon opnieuw za moeten beginnen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Heb ik ook al eens gehad het beste idee is dat van Tonio eigenlijk. En misschien blijven proberen te laden kan misschien je memory card kapot doen :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 toch ook beter om herbeginnen zonder codes te proberen en goed voorbereiden voor volgend GTA op ps3 :rolleyes: maar die idee van Tonio over iemands andere save kopieren! maar best is wel herbeginnen zodat jij weer aan zulke missies traint :lol: ik doet dat elk save nieuwe spel begonnen bovenste zoveel codes, onderaan geen code gebruikt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 ik heb net gekeken ik heb al 1491 keer gecheat maar als ik het ff een paar dagen niet speel laad het spel weer doet ie het gewoon. jij heb dan pech. wel jammer voor je :unsure: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supersjaak Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 goeie leer voor de volgende keer....altijd meer dan 1 savegame aanmaken...probeer anders het idee van tonio ja ik doe ook maar een de bovenste mij ist nog nooit overkomen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts