Jump to content

groot probleem

gtamaster

Recommended Posts

ik heb het spel opgeslagen op me memory card en heb al hele tijd terug het spel uitgespeeld maar ik wou dus vandaag spel laden en hij zegt loead failed check memory card dus ik kopieer het naar me andere memory card helpt nog niks

ik weet niet wat ik moet doen ik heb geen zin om weer uit te spelen nu :(

en dit mag toch niet :huh:

Delen op andere websites

ken je niet iemand die bij je in de buurt woont en het spel ook heeft uit gespeelt want dan kan je zijn save gwn ff op jouwe opslaan...en anders zit er denk k niets anders op dan gwn opnieuw uit spelen

PS: het is niet zoveel moeite opnieuw uit spelen k was binnen 3 uurtjes al in san fierro

Delen op andere websites

nou aan jullie heb ik veel douw hier maar een roestig slotje op aleen tonio en de godfather zijn aardig die proberen tenminste mij the helpen

Bewerkt: door gtamaster
Delen op andere websites

eum ja wel een paar keer maar volgens mij heb ik niet opgeslagen

of toch wel ik weet niet meer

ik heb het ook ooit eens gehad met gta 3 en ik ben toen opnieuw begonnen omdat ze in de winkel zeiden dat de ps2 de save game niet goed had opgeslagen omdat hij te vroeg was uitgezet ofzoiets... ik denk dat je gewoon opnieuw za moeten beginnen ^_^

Delen op andere websites

toch ook beter om herbeginnen zonder codes te proberen en goed voorbereiden voor volgend GTA op ps3 :rolleyes: maar die idee van Tonio over iemands andere save kopieren! maar best is wel herbeginnen zodat jij weer aan zulke missies traint :lol:

ik doet dat elk save nieuwe spel begonnen bovenste zoveel codes, onderaan geen code gebruikt

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...