Jump to content

Q1 of Q2


kevin schilder

Recommended Posts

Hallo ik keek eens even op wikigta bij GTA IV en daar staat release gepland tussen 1 januari en 31 maart dat is

dus Q1 maar er staat geschreven tweede kwartaal ficiaal 2008 dat is dus Q2.

Hoe zit het dus in elkaar is de release Q1 of Q2 help me alstjeblieft.

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige dat TakeTwo/Rockstar tot nu nu officieel hebben bevestigd, is een release in Tweede financiele kwartaal van hun boekjaar. En die periode loopt van 1 februari 2008 t/m 30 april 2008.

Alle andere data zijn speculatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Published by: Rockstar Games

Developed by: Rockstar North

Genre: Third-Person Action Adventure

Number of Players: 1-2

Release Date:

US: Q2 2008

Japan: Unreleased

Europe: Q2 2008

Australia: Q2 2008

Hey mensen ik heb zo juist op ign rondgekeke en ik kwam op dit : rechtsboven staat de release dat,, is dat waar?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk zolang Rockstar zelf geen nieuwe releasdata geeft, dat je dit informatie niet al te snel moet geloven,

ook al is het van een redelijke betrouwbare site als IGN. Als GTA IV wordt uitgesteld, lees je dit direct op deze site!

EDIT@philip14: Zoals ik al zij is dit nog helemaal niet zeker, als je het hier kunt lezen, dan mag je er wel van uitgaan.

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft hier echt geen toppic's voor aan te maken, als Grand Theft Auto IV opnieuw uitgesteld word lees je dat als eerste op gtagames. Dus jij kan dit niet eerder weten.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Zo het bij XGN staat als gta IV uitkomt in oktober 2008.

XGN: http://www.xgn.nl/ps3/nieuws/7010/grand-th...n-oktober-2008/

Volgens threespeech: http://threespeech.com/blog/?p=776

Vertaalt in nederlands hier onder:

De PlayStation blog Three Speech kwam vandaag met een vooruitblik op 2008. Uit dat artikel kwamen enkele teleurstellende dingen naar boven.

Er wordt gesproken over de grootste games die de PlayStation 3 volgend jaar kan verwelkomen. Helaas komen die titels wat later dan verwacht, althans, als we de mannen van Three Speech moeten geloven.

Zo werd er verteld dat Grand Theft Auto IV, dé game waar alle gamers op zitten te wachten, pas in september of oktober zal uitkomen. Eerst werd de game nog oktober dit jaar verwacht, maar Rockstar stelde dat uit naar het tweede kwartaal van 2008. En nu lijkt het erop dat ook dat niet gaat lukken.

Wel krijgt de PlayStation 3 zo een heel goede herfst, want volgens Three Speech ligt Killzone 2 rond dezelfde tijd in de winkels. En om het helemaal compleet te maken kunnen we LittleBigPlanet ook in die periode verwachten.

Nog meer teleurstellend nieuws komt uit de hoek van Gran Turismo 5: Prologue. Deze game zal pas in maart in Europa te krijgen zijn. Dit is drie maanden na de Japanse release van het spel. Ook in die maand moet PlayStation Home eindelijk verschijnen.

Een andere grote titel die werd genoemd is Metal Gear Solid 4. Deze game moet in het tweede kwartaal van 2008 in de Japanse winkels liggen. Wanneer het spel in Europa uit komt weten ze bij Three Speech ook niet.

Laten we hopen dat ze er flink naast zitten, want anders betekend het dat we nog lang moeten wachten op de grootste PlayStation 3 titels van volgend jaar, en dat wil natuurlijk niemand.

Bewerkt (omdat er taal fouten in zaten)

Bewerkt: door jorrit
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...