Jump to content

Q1 of Q2


kevin schilder

Recommended Posts

weer een nutteloos topic... het forum heeft een zoekfunctie!

maar nog een keer : ze bedoelen kwartaal 2 van FISCAAL jaar 2008 en dat is dus van januarie tot en met maart ongeveer

Nee januari t/m maart is gwn kwartaal 1...2e fiscale kwartaal 2008 is februari t/m april

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

mensen als ik jullie nog meer mag verontrusten,in GAME MANIA beweren ze dat GTA IV in Q4 komt want op mijn netlog kreeg ik een reactie dat de verkoper hem stond uit te lachen omdat hij GTA IV al 6 maand ofzo gepreorderd had en dat het alweer uitgesteld was,ik hoop dat die verkoper alleen maar onzin vertelde en dat het totaal niet waar is !

Link to comment
Delen op andere websites

18de zou toch bekend worden gemaakt mbt tot de release? (of alleen extra ifno?) So lets hope some good stuff =]

Verder sept-ok 08 is crap, ze gaan niet een jaar van te voren een pre-order pakketje uitbrengen.

Bewerkt: door XIDESIGN
Link to comment
Delen op andere websites

mensen als ik jullie nog meer mag verontrusten,in GAME MANIA beweren ze dat GTA IV in Q4 komt want op mijn netlog kreeg ik een reactie dat de verkoper hem stond uit te lachen omdat hij GTA IV al 6 maand ofzo gepreorderd had en dat het alweer uitgesteld was,ik hoop dat die verkoper alleen maar onzin vertelde en dat het totaal niet waar is !

Ja dat is totale onzin. Dan zou die verkoper meer weten dan rockstar/taketwo zelf want die hebben zoiets helemaal niet aangekondigd (meer het tegenovergestelde, dat t nog gewoon gepland staat voor fiscaal q2)

Alle datums die winkels geven nu gewoon niet geloven, want elke winkel/site geeft wel weer een andere datum aan. Gewoon wachten op officiële aankondigingen van Take Two. Als er een datum bekent is, staat dat gelijk op deze site, als hij nog een keer uitgesteld word (erg onwaarschijnlijk) dan staat het hier ook gelijk..Waarschijnlijk veel eerder nog dan die mannetjes achter de balie bij winkels het weten..Die zijn sowieso over het algemeen erg slecht geinformeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan me echt niet voorstellen dat ze er nog een jaar voor nodig hebben.

Het was in eerste instantie de bedoeling dat hij oktober dit jaar uit kwam wat aangeeft dat ze al wel aardig ver hebben moeten zijn in die tijd. En als je naar de 3e trailer kijkt geloof ik niet dat er nog een jaar nodig is voor het verbeteren.

Wat ik nu zeg is puur iets wat ik zelf denk, maar ik heb zo'n idee dat ze het spel zo goed als af is (laten we zeggen een 0,5 tot 1 maandje werk) daarna de schijfjes laten maken enz. (geen idee hoe lang zoiets duurt) de boel verdelen over de landen en dan ergens eind februari/ half maart de release.

Bewerkt: door bastiaansiemen
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...