Harrison Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Hallo mensen, Ik heb het spel Pokémon Diamond & Pearl geleend van een vriend, maar als ik in een grot wil wordt het beeld zwart, normaal kan je gewoon zien in de grot... Kan iemand mij helpen? Reageren
moechy Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 dat is als je flash niet hebt denk ik Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 De HM Flash bestaat niet in Pokemon Diamond en Pearl, het zou dus ergens anders aan moeten liggen. Probeer eens in de binnenkant van je Nintendo DS te blazen waar normaal je spelletje in gaat, als het met andere spellen niet is ligt het aan Pokemon Diamond of Pearl. Als het bij meerdere spellen zo is dat het op een bepaald moment vast loopt ligt het aan je Nintendo DS, ik hoop dat je hier wat mee kunt. Reageren
Harrison Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Helpt niet Moet je niet zo'n speciale zaklamp hebben om in de grot te kunnen kijken? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Mischien heb je het over de mist in Pokemon Diamond en Pearl in de grotten, de mist kun je weg krijgen door de HM Defog te gebruiken. Reageren
Harrison Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Wacht, ik ga kijken of het mist is... Nou ja, het is een soort van mist ja... Waar kan ik die HM Defog vinden? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Hier staat een lijst met alle vindplaatsen van de HM's in Pokemon Diamond en Pearl. Reageren
Harrison Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Bedankt! Als het hier niet aan ligt zoek ik wel zelf verder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.