Jump to content

gta sa Mods problemen en vastlopen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste GTA Forum leden! Ik heb GTA SA Myteria Island,GTA United en GTA Berlin gedownload maar ik heb eerst GTA SA Myteria Island ge-installeerdt maar die deedt het dus niet en ik heb het verwijderdt en zo heb ik het gedaan bij alle drie want ze werkten geen een van allen. Ik heb GTA V1.1 maar ik heb hem gedowngrade maar niks helpt! Ik heb al Nieuw Game gedaan maar het helpt echt niet,dus willen jullie zo vriendelijk zijn om Haasje te helpen? Bij voorbaat dank _O_

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:
ik heb gta sa myteria island gta united en gta berlin gedownload en ik heb ze allemaal derin gezet maar

in het begin doet het en als ik ga laden of nieuwe game aanklik ofzo dan laad ie en dan slaat het spel

in een keer af :duh: als iemand wat weet ofzo laat het me weten alsjeblieft :tu:

Ik denk dat het eraan ligt dat je ze alle 3 erin ehbt, Want het zijn alle 3 Total Conversion mods, en die vervangen de hele SA map ( in-game ). Als je dan 3 verschillende ''landen'' erbij doet crasht het spel. Dus probeer er eens 1 te instaleren en niet allemaal tegelijk, dan werken ze misschien wel. :)

Het kan ook zijn dat je de verkeerde versie hebt. :Y

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moeten mods wel lukken. ;)

Ja maar ik heb 1 TC mod per keer ge-installeerdt en als die het niet deedt dan verwijderde ik die TC mod en installeerde ik een andere TC.Maar ik heb eerst V1.01 gehad maar nu heb ik hem gedowngrade maar niks helpt!Maar jullie zijn toch bedankt voor het helpen ^_^

Ik heb GTA-Berlin ge-installeerd in mijn Back-Up map van GTA SA en toen had ik hem opgestart en ik had geen Subtitel's of niks! Er reden wel auto's normaal over de weg,maar als je per ongeluk te laat remt of iemand botst op je dan val je zo in een kuil. Ik had wel een beters verwacht :Y

Geplaatst:
Ik heb gta berlin erin gezet nieuw game gedaan maar vond er niks aan heel erg klein en als iemand per ongeluk tegen je botst dan val je in zo'n kuil en kan je weer opnieuw beginen DUS HELEMAAL NIKS AAN :duh: maar Bdankt

Waarom heb je het geinstalleerd? :schater:

Je moet wel eerst kijken naar de mod en hoe het eruitzien.

Op gta-worldmods hebben een gallerij van die mod, heb je daar gekeken?

Eigenlijk niet,maar wel op Youtube en ik vond hem mooi de auto's reden over de weg maar toen ik hem ging downloaden op www.GTA Inside.com Had ik een Back-Up gemaakt van mijn GTA SA en had ik het daarin ge-installeerd maar toen reden de auto's wel normaal over de weg maar ik had geen Subtitels of niks en er waren veel kuilen waar je in kon vallen dat is wel jammer :Y .Maar ik had wel een betere TC mod verwacht hoor!

Geplaatst:

Google :duh:

Dan kom je dus op deze site uit. Vervolgens lees je dat en kom je erachter dat die mod pas op 26-7-7 gestart is, pas op versie 0.1 is en dat er geen download available is. De mod is dus nog niet af. Of in ieder geval niet genoeg om gereleased te worden.

Ik heb gta berlin erin gezet nieuw game gedaan maar vond er niks aan heel erg klein en als iemand per ongeluk tegen je botst dan val je in zo'n kuil en kan je weer opnieuw beginen DUS HELEMAAL NIKS AAN :duh: maar Bdankt

Ja daar heb ik ook gekeken,alleen daar krijg je plaatjes van stukken wegen waar geen kuilen naast zitten.Maar het is wel jammer van die TC Mod dat er kuilen in zitten :Y

Geplaatst:

ja daar heb ik ook gekeken

Sommige TC mods kunnen voor veel crashes zorgen.

Op GTA-Action zijn er veeel auto TC mods :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...