Kinzorro Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 (bewerkt) Heey Forum-leden, Sinds kort heb ik ''Tom Clancy's Splinter Cell'' gekocht via Marktplaats voor de PlayStation 2. Nu ben ik begonnen met het spel en al in de 1ste missie (''Police'') op 13% blijft het spel vasthangen tijdens het laden. Ik had het systeem paar keer overnieuw opgestart, het CD goed bekeken en zachtjes gepoetst met een stofvrije doekje maar niks leek te werken. Nu wou ik vragen of jullie andere/betere oplossingen hadden voor dit probleem, want zelfs al start ik helemaal overnieuw met het spel (en dat heb ik al gedaan), hij blijft vasthangen op 13%. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen! Groetjes, Yiguo Bewerkt: 13 december 2007 door Kinzorro Reageren
Harrison Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Hallo Kinzorro, Misschien ligt het aan de PlayStation 2 zelf. Misschien zit er stof op de lazer waardoor hij op een bepaald punt vast loopt, dit kan je schoonmaken met een zogeheten "Lazer Cleaner" speciaal voor de DVD-speler en PlayStation 2 Reageren
Kinzorro Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Bedankt voor je antwoord, ja dit zou heel goed kunnen. Maar het probleem is dat ik geen geld wil uitgeven voor iets dat ik nauwelijks ga gebruiken in de toekomst...Is er geen andere manier om de lens schoon te maken? Bijvoorbeeld simpelweg blazen of een stofvrije doek te gebruiken ofzo? Reageren
Harrison Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Nou, er is ook een heel ingewikkelde manier, om je PlayStation 2 helemaal open te schroeven hebben de meeste mensen geen kracht voor... Als het kan vraag je een speciaalist, om te vragen wat er met je PlayStation 2-lens is... Als er wat mee is kost dit vaak 20 tot 70 euro... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.