hy luuk Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 (bewerkt) hey mensen ik ga julie leren hoe je gta kan spelen met de wii remote (afstandsbediening) (gemaakt voor gta sanandreas) wat we nodig hebben 1 bluetooth 2GlovePie (als het goed is is die geupload) 3wii remote (met Nunchuk ) oke als we dat hebben beginnen we, start bluetooth en druk op de wii remote 1 en 2 en houd ze ingedrukt. klik nu op nieuwe verbinding en als het goed is ziet hij hem nu, dan kan je 1 en 2 los laten. start nu GlovePie die je hebt geunzipt, klik op nieuw en plak dit script er in. var.xtrim = 6 var.ytrim = -31var.ztrim = 6var.deadzone = 5var.KITTspeed = 100 msvar.rumble = falseMouse.RightButton = Wiimote.AMouse.LeftButton = Wiimote.Bif 0 = 0 then if var.kitt = 0 then wiimote.Leds = 1 endif if var.kitt = 1 then wiimote.Leds = 3 endif if var.kitt = 2 then wiimote.Leds = 6 endif if var.kitt = 3 then wiimote.Leds = 12 endif if var.kitt = 4 then wiimote.Leds = 8 endif if var.kitt = 5 then wiimote.Leds = 12 endif if var.kitt = 6 then wiimote.Leds = 6 endif if var.kitt = 7 then wiimote.Leds = 3 endif wait var.KITTspeed var.kitt = (var.kitt + 1) % 8endifif var.rumble and (mouse.x = 0 or mouse.x = 1 or mouse.y = 0 or mouse.y = 1) then if var.rmbl = false wiimote.Rumble = 1 wait 200 ms wiimote.Rumble = 0 endif var.rmbl = trueelse var.rmbl = falseendifvar.accx = wiimote.RawForceX + var.xtrimvar.accy = wiimote.RawForceY + var.ytrimvar.accz = wiimote.RawForceZ + var.ztrimif wiimote.dot1vis and wiimote.dot2vis then if var.accy > -7 then var.orientation = 0 elseif var.accy > -45 then if var.accx < 0 then var.orientation = 3 else var.orientation = 1 endif else var.orientation = 2 endif if var.leftpoint = 0 then if var.orientation = 0 then if wiimote.dot1x < wiimote.dot2x then var.leftpoint = 1 else var.leftpoint = 2 endif endif if var.orientation = 1 then if wiimote.dot1y > wiimote.dot2y then var.leftpoint = 1 else var.leftpoint = 2 endif endif if var.orientation = 2 then if wiimote.dot1x > wiimote.dot2x then var.leftpoint = 1 else var.leftpoint = 2 endif endif if var.orientation = 3 then if wiimote.dot1y < wiimote.dot2y then var.leftpoint = 1 else var.leftpoint = 2 endif endif endif if var.leftpoint = 1 then var.fix1x = wiimote.dot1x var.fix1y = wiimote.dot1y var.fix2x = wiimote.dot2x var.fix2y = wiimote.dot2y else var.fix1x = wiimote.dot2x var.fix1y = wiimote.dot2y var.fix2x = wiimote.dot1x var.fix2y = wiimote.dot1y endif var.dx = var.fix2x - var.fix1x var.dy = var.fix2y - var.fix1y var.cx = (var.fix1x+var.fix2x)/1024.0 - 1 var.cy = (var.fix1y+var.fix2y)/1024.0 - .75 var.d = sqrt(var.dx*var.dx+var.dy*var.dy) var.dx = var.dx / var.d var.dy = var.dy / var.d var.ox = -var.dy*var.cy-var.dx*var.cx; var.oy = -var.dx*var.cy+var.dy*var.cx; var.ax = (var.ox * screen.desktopwidth) + (screen.desktopwidth / 2) var.ay = (-var.oy * screen.desktopwidth) + (screen.desktopheight / 2) var.dx = var.ax - mouse.cursorposx var.dy = var.ay - mouse.cursorposy var.d = sqrt((var.dx*var.dx)+(var.dy*var.dy)) var.a = 180 / (200 + var.d * var.d * var.d * .001) if var.d <= var.deadzone then var.a = 1 debug = var.d + " " + var.a var.finalx = mouse.cursorposx * var.a + var.ax * (1 - var.a) var.finaly = mouse.cursorposy * var.a + var.ay * (1 - var.a) mouse.cursorposx = var.finalx mouse.cursorposy = var.finalyelse var.leftpoint = 0endifup = Wiimote.Updown = Wiimote.Downalt = Wiimote.Left = PlaySound("peep.wav")alt = PlaySound("peep.wav")four = Wiimote.Rightd = 2 > Wiimote1.Nunchuk.JoyX > 0.5a = -2 < Wiimote1.Nunchuk.JoyX < -0.5s = 2 > Wiimote1.Nunchuk.JoyY > 0.5w = -2 < Wiimote1.Nunchuk.JoyY < -0.5shift = Wiimote.Plusc = Wiimote.Minus escape = Wiimote.Homefive = Wiimote.Onesix = Wiimote.Twospace = Wiimote.Nunchuk.CButton enter = Wiimote.Nunchuk.ZButton klik nu op run en start gta gemaakt door hy luuk. GlovePIE029.zip Bewerkt: 13 december 2007 door hy luuk Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 (bewerkt) Ik doe dit al langer met Vice City, maar ik zal het eens met SA proberen . Het zou leuk zijn als je wat aan de opmaak van je tut doet . KUTGW . Bewerkt: 13 december 2007 door stefaneke Reageren
hy luuk Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Ik doe dit al langer met Vice City, maar ik zal het eens met SA proberen .Het zou leuk zijn als je wat aan de opmaak van je tut doet . KUTGW . wat bedoel je met opmaak ? Reageren
Rivel Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Ik doe dit al langer met Vice City, maar ik zal het eens met SA proberen .Het zou leuk zijn als je wat aan de opmaak van je tut doet . KUTGW . wat bedoel je met opmaak ? Hij bedoeld met plaatjes, Tussentitles, Vetgedrukt. Schijngedrukt... Reageren
hy luuk Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2007 ok ik hep de meeste spellings fouten er uit (dat is wel moeilijk als je spellings dislektie hebt ) Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 (bewerkt) Nog een paar tips voor als je de code zelf gescripted hebt: 1. zorg ervoor dat je met de + en - kan switchen van wapens 2. zorg ervoor dat je kan "richten" Verder ziet het er wel goed uit . @ hieronder, neej, hoezo? daarom vraag ik ofdat je dat kan fiksen . Bewerkt: 13 december 2007 door stefaneke Reageren
hy luuk Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2007 (bewerkt) Nog een paar tips voor als je de code zelf gescripted hebt: 1. zorg ervoor dat je met de + en - kan switchen van wapens 2. zorg ervoor dat je kan "richten" Verder ziet het er wel goed uit . kan jij dat richten ? Bewerkt: 13 december 2007 door hy luuk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.