Jump to content

[TUT] GTA SA spelen met Wii Remote


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey mensen ik ga julie leren hoe je gta kan spelen met de wii remote (afstandsbediening) (gemaakt voor gta sanandreas)

wat we nodig hebben

1 bluetooth

2GlovePie (als het goed is is die geupload)

3wii remote (met Nunchuk )

oke als we dat hebben beginnen we, start bluetooth en druk op de wii remote 1 en 2 en houd ze ingedrukt.

klik nu op nieuwe verbinding en als het goed is ziet hij hem nu, dan kan je 1 en 2 los laten.

start nu GlovePie die je hebt geunzipt, klik op nieuw en plak dit script er in.

var.xtrim = 6



var.ytrim = -31

var.ztrim = 6

var.deadzone = 5

var.KITTspeed = 100 ms

var.rumble = false

Mouse.RightButton = Wiimote.A

Mouse.LeftButton = Wiimote.B

if 0 = 0 then

if var.kitt = 0 then

wiimote.Leds = 1

endif

if var.kitt = 1 then

wiimote.Leds = 3

endif

if var.kitt = 2 then

wiimote.Leds = 6

endif

if var.kitt = 3 then

wiimote.Leds = 12

endif

if var.kitt = 4 then

wiimote.Leds = 8

endif

if var.kitt = 5 then

wiimote.Leds = 12

endif

if var.kitt = 6 then

wiimote.Leds = 6

endif

if var.kitt = 7 then

wiimote.Leds = 3

endif

wait var.KITTspeed

var.kitt = (var.kitt + 1) % 8

endif

if var.rumble and (mouse.x = 0 or mouse.x = 1 or mouse.y = 0 or mouse.y = 1) then

if var.rmbl = false

wiimote.Rumble = 1

wait 200 ms

wiimote.Rumble = 0

endif

var.rmbl = true

else

var.rmbl = false

endif

var.accx = wiimote.RawForceX + var.xtrim

var.accy = wiimote.RawForceY + var.ytrim

var.accz = wiimote.RawForceZ + var.ztrim

if wiimote.dot1vis and wiimote.dot2vis then

if var.accy > -7 then

var.orientation = 0

elseif var.accy > -45 then

if var.accx < 0 then

var.orientation = 3

else

var.orientation = 1

endif

else

var.orientation = 2

endif

if var.leftpoint = 0 then

if var.orientation = 0 then

if wiimote.dot1x < wiimote.dot2x then

var.leftpoint = 1

else

var.leftpoint = 2

endif

endif

if var.orientation = 1 then

if wiimote.dot1y > wiimote.dot2y then

var.leftpoint = 1

else

var.leftpoint = 2

endif

endif

if var.orientation = 2 then

if wiimote.dot1x > wiimote.dot2x then

var.leftpoint = 1

else

var.leftpoint = 2

endif

endif

if var.orientation = 3 then

if wiimote.dot1y < wiimote.dot2y then

var.leftpoint = 1

else

var.leftpoint = 2

endif

endif

endif

if var.leftpoint = 1 then

var.fix1x = wiimote.dot1x

var.fix1y = wiimote.dot1y

var.fix2x = wiimote.dot2x

var.fix2y = wiimote.dot2y

else

var.fix1x = wiimote.dot2x

var.fix1y = wiimote.dot2y

var.fix2x = wiimote.dot1x

var.fix2y = wiimote.dot1y

endif

var.dx = var.fix2x - var.fix1x

var.dy = var.fix2y - var.fix1y

var.cx = (var.fix1x+var.fix2x)/1024.0 - 1

var.cy = (var.fix1y+var.fix2y)/1024.0 - .75

var.d = sqrt(var.dx*var.dx+var.dy*var.dy)

var.dx = var.dx / var.d

var.dy = var.dy / var.d

var.ox = -var.dy*var.cy-var.dx*var.cx;

var.oy = -var.dx*var.cy+var.dy*var.cx;

var.ax = (var.ox * screen.desktopwidth) + (screen.desktopwidth / 2)

var.ay = (-var.oy * screen.desktopwidth) + (screen.desktopheight / 2)

var.dx = var.ax - mouse.cursorposx

var.dy = var.ay - mouse.cursorposy

var.d = sqrt((var.dx*var.dx)+(var.dy*var.dy))

var.a = 180 / (200 + var.d * var.d * var.d * .001)

if var.d <= var.deadzone then var.a = 1

debug = var.d + " " + var.a

var.finalx = mouse.cursorposx * var.a + var.ax * (1 - var.a)

var.finaly = mouse.cursorposy * var.a + var.ay * (1 - var.a)

mouse.cursorposx = var.finalx

mouse.cursorposy = var.finaly

else

var.leftpoint = 0

endif

up = Wiimote.Up

down = Wiimote.Down

alt = Wiimote.Left = PlaySound("peep.wav")

alt = PlaySound("peep.wav")

four = Wiimote.Right

d = 2 > Wiimote1.Nunchuk.JoyX > 0.5

a = -2 < Wiimote1.Nunchuk.JoyX < -0.5

s = 2 > Wiimote1.Nunchuk.JoyY > 0.5

w = -2 < Wiimote1.Nunchuk.JoyY < -0.5

shift = Wiimote.Plus

c = Wiimote.Minus

escape = Wiimote.Home

five = Wiimote.One

six = Wiimote.Two

space = Wiimote.Nunchuk.CButton

enter = Wiimote.Nunchuk.ZButton

klik nu op run en start gta

gemaakt door hy luuk.

GlovePIE029.zip

Bewerkt: door hy luuk
Geplaatst: (bewerkt)

Ik doe dit al langer met Vice City, maar ik zal het eens met SA proberen :D.

Het zou leuk zijn als je wat aan de opmaak van je tut doet ;). KUTGW :puh:.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:
Ik doe dit al langer met Vice City, maar ik zal het eens met SA proberen :D.

Het zou leuk zijn als je wat aan de opmaak van je tut doet ;). KUTGW :puh:.

:) wat bedoel je met opmaak ?

:)

Geplaatst:
Ik doe dit al langer met Vice City, maar ik zal het eens met SA proberen :D.

Het zou leuk zijn als je wat aan de opmaak van je tut doet ;). KUTGW :puh:.

:) wat bedoel je met opmaak ?

:)

Hij bedoeld met plaatjes, Tussentitles, Vetgedrukt. Schijngedrukt...

Geplaatst: (bewerkt)

Nog een paar tips voor als je de code zelf gescripted hebt:

1. zorg ervoor dat je met de + en - kan switchen van wapens

2. zorg ervoor dat je kan "richten"

Verder ziet het er wel goed uit :D.

@ hieronder, neej, hoezo? daarom vraag ik ofdat je dat kan fiksen ;).

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst: (bewerkt)
Nog een paar tips voor als je de code zelf gescripted hebt:

1. zorg ervoor dat je met de + en - kan switchen van wapens

2. zorg ervoor dat je kan "richten"

Verder ziet het er wel goed uit :D.

kan jij dat richten ?

Bewerkt: door hy luuk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...