Tim14 Geplaatst: 13 april 2004 Rapport Geplaatst: 13 april 2004 ik zat laatst naar een site te kijken en toen zag ik staan dat 8-ball in het geheim werd veroord in gta 3 is dit waar??? ik kan me niet voorstellen dat hij is vermoord Reageren
8-Ball Geplaatst: 13 april 2004 Rapport Geplaatst: 13 april 2004 Ik zou het niet weten maar ik denk het niet Anders zou je het toch wel in het spel horen?? Ik denk niet dat ze gelijk hebben maar ik weet het niet zeker. Reageren
Tim14 Geplaatst: 13 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2004 op de site stond er achter (geheime informatie) dus ik denk dat je da maar aan de makers moet vragen of dat echt zo is en mischien zien we wel in gta san andreas dat hij dood is ofzo Reageren
Le Freak Geplaatst: 13 april 2004 Rapport Geplaatst: 13 april 2004 San Andreas speel zich eerder af als GTA III, en in GTA III leeft hij nog, dus dat gaat niet.. Het kan best dat 8-Ball vermoord word, maar dit is niet belangrijk voor het spel, dus dat word niet vermeld! Als het niet vermeld word, is het niet zo.. Het blijft immers maar een game.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.