Rks Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Mensen, ik zou graag dit willen in mijn server: Dat als ik bijv. Sandra kill met een mp5 dat iedereen dit ziet: Rks killed Sandra with an mp5 En als ik haar kill met een shotgun Rks killed Sandra with an shotgun en als ik zelfmoord pleeg Rks killed himself Hoe kan ik dit maken, Is er iemand die kan helpen, alvast bedankt mensen Rkss Reageren
Sandra Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 (bewerkt) Have you even read my post? :sBasically.. GetWeaponName(args); format(string,size,"%s killed %s with %s, killername, killeename, weaponname); SendClientMessage(args); If that still doesn't help or if you are like 60% of users of the scripting section, a lazy guy who don't want to learn, then wait for someone to do the whole script for you.. :s Vertaald: Heb je überhaupt mijn bericht gelezen? :sIn principe: GetWeaponName(args); format(string,size,"%s killed %s with %s, killername, killeename, weaponname); SendClientMessage(args); Als dat niet helpt, of behoor je tot de 60% van de mensen die te lui zijn om zelf te leren scripten, dan zal je op iemand moeten wachten die een heel script voor je maakt. Bewerkt: 13 december 2007 door Sandra18[NL] Reageren
Rks Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Have you even read my post? :sBasically.. GetWeaponName(args); format(string,size,"%s killed %s with %s, killername, killeename, weaponname); SendClientMessage(args); If that still doesn't help or if you are like 60% of users of the scripting section, a lazy guy who don't want to learn, then wait for someone to do the whole script for you.. :s Vertaald: Heb je überhaupt mijn bericht gelezen? :sIn principe: GetWeaponName(args); format(string,size,"%s killed %s with %s, killername, killeename, weaponname); SendClientMessage(args); Als dat niet helpt, of behoor je tot de 60% van de mensen die te lui zijn om zelf te leren scripten, dan zal je op iemand moeten wachten die een heel script voor je maakt. Sandra, bedankt voor de vertaling, maar ik snap het nog steeds niet, want wrm gebruikt hij bij Sendclientmessage alleen args, of heeft hij het onvolledig gegeven?? Hulp is toegestaan hier! Rkss Reageren
Sandra Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 lol, met 'args' bedoelt hij 'argumenten' Dus de 'args' van SendClientMessage zijn (playerid, kleur, tekst) Reageren
Rks Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Have you even read my post? :sBasically.. GetWeaponName(args); format(string,size,"%s killed %s with %s, killername, killeename, weaponname); SendClientMessage(args); If that still doesn't help or if you are like 60% of users of the scripting section, a lazy guy who don't want to learn, then wait for someone to do the whole script for you.. :s Vertaald: Heb je überhaupt mijn bericht gelezen? :sIn principe: GetWeaponName(args); format(string,size,"%s killed %s with %s, killername, killeename, weaponname); SendClientMessage(args); Als dat niet helpt, of behoor je tot de 60% van de mensen die te lui zijn om zelf te leren scripten, dan zal je op iemand moeten wachten die een heel script voor je maakt. Sandra, bedankt voor de vertaling, maar ik snap het nog steeds niet, want wrm gebruikt hij bij Sendclientmessage alleen args, of heeft hij het onvolledig gegeven?? Hulp is toegestaan hier! Rkss Ik begrijp het nu wel een beetje, maar niet hoe ik het moet maken. Zou jij het kunnen maken voor mij?? Rksss Reageren
Sandra Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 (bewerkt) public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { new naamvanstring[128]; new playername[MAX_PLAYER_NAME]; new killername[MAX_PLAYER_NAME]; new weaponname[128]; if(!killerid == 255) { GetPlayerName(zoekzelfdeargumentenmaar); //playername GetPlayerName(zoekzelfdeargumentenmaar); //killername GetWeaponName(zoekzelfdeargumentenmaar); format(naamvanstring, 128,"%s killed %s with %s", killername, playername, weaponname); SendClientMessageToAll(kleur, naamvanstring); } return 1; } Nou, als je het nu nog niet snapt... Bewerkt: 14 december 2007 door Sandra18[NL] Reageren
Rks Geplaatst: 14 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2007 public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { new naamvanstring[128]; new playername[MAX_PLAYER_NAME]; new killername[MAX_PLAYER_NAME]; new weaponname[128]; if(!killerid == 255) { GetPlayerName(zoekzelfdeargumentenmaar); //playername GetPlayerName(zoekzelfdeargumentenmaar); //killername GetWeaponName(zoekzelfdeargumentenmaar); format(naamvanstring, 128,"%s killed %s with %s", killername, playername, weaponname); SendClientMessageToAll(kleur, naamvanstring); } return 1; } Nou, als je het nu nog niet snapt... Dit wat jij hebt gedaan is nog niet compleet he. De gedeelte van de zelfmoord zit er nog niet bij(dat als ik mezelf kill dat iedereen dan ziet: ... killed himself) Reageren
Sandra Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Dit wat jij hebt gedaan is nog niet compleet he.De gedeelte van de zelfmoord zit er nog niet bij(dat als ik mezelf kill dat iedereen dan ziet: ... killed himself) Ik had verwacht dat je die code inmiddels zelf wel kon maken... else { format(naamvanstring, 128, "%s killed himself", playername); SendClientMessageToAll(kleur, naamvanstring); } Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.