Apple-Mac Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Hallo, weet iemand iets van een mogelijk nieuwe SSX? Want ik heb al 2 jaar niks gehoord van EA, behalve dat het zeer matige SSX Blur voor de WII uitkwam. Ik wacht op een nieuwe officiele ssx. Apple-Mac Reageren
Harrison Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Is er dan een nieuwe SSX in de maak? Vaak duren deze games drie jaar totdat ze uitkomen... SSX Blur is al vol in de aanslag hoor! Je kan het nu al bestellen op Wehkamp! Er is ook al een demonstratie gehouden van SSX Blur ergens in januari... Ook is er al een trailer ervan. Reageren
thug Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 is die nieuwste ssx niet alleen voor de wii exclusief? dus eigelijk is er nog géén nieuwe ssx voor xbox of playstation. Reageren
philip14 Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat het met snowboarden of skieen te maken heeft Reageren
Froop Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat het met snowboarden of skieen te maken heeft Of je probeert eens 10 seconden te besteden aan enige informatieverschaffing, scheelde ook weer een onzinnige post van je. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.