lleooo Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 hallo ik ben een speeler van sa:mp en ik vind het heel leuk ik heb al een server gemaakt maar ik wil weten hoe mensen zo van die gebouwen verplaatsen en bij zetten want ik wil zelf een stuntbaan maken plz help mij;) >>> Door SummerBase: Rustig aan; lettertype, kleur en grootte aangepast. Gelieve in het vervolg deze stijl niet meer toe te passen.<<< Reageren
Woetsha Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Ik kan lettertype 2 ook wel zien... Als je iets wilt vragen over SA:MP dan kan je dat best in SA:MP Forum doen, dat is onder het Categorie GTAModding. klik hier als je wilt weten waar je onderwerpen kan plaatsen over SA:MP. Begin nu ook niet weeral daar een onderwerp te openen, wacht tot een moderator dit onderwerp verplaatst en leden zullen je daar wel kunnen helpen . MVG, Woetsha Reageren
lleooo Geplaatst: 15 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2007 bedankt en over dat lettertype ik wou even wat testen ik ben hier nieuw bedankt en over dat lettertype ik wou even wat testen ik ben hier nieuw oeps vergeeten te zeggen nu zul je denken dat ik je voor de gek hou want deze acount is gemaakt op 1 feb. 07 maar ik heb hem sindts vorigeweek van een vried gekregen Reageren
BigM Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 bedankt en over dat lettertype ik wou even wat testen ik ben hier nieuw oeps vergeeten te zeggen nu zul je denken dat ik je voor de gek hou want deze acount is gemaakt op 1 feb. 07 maar ik heb hem sindts vorigeweek van een vried gekregen Ten eerste, Je hebt het geprobeert. Dus nu mag die vreselijke lettertyp wel weer Normaal. Ten tweede je post in de verkeerde forum sectie. Ten derde je hebt een dubbelpost gemaakt. Kijk voortaan eerst in de forum regels en weet waar je post. Dan word je waarschijnlijk ook Makkelijker en sneller geholpen. >>> Door RonaldVC: Verplaatst naar SA:MP Help.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.