BigM Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 (bewerkt) Ik kwam erop om dit te Maken na het echt zin hebben in photoshop, Dit kwam eruit. En ik ben echt slecht met photoshop. Volgends mij is dan deze Manip toch wel knap. De pro's gaan on goed geknipte lijntjes ontdekken en andere dingen die niet kloppen.Na het posten van deze topic dacht ik ook van hetplaatjeklopt nog niet helemaal. Daarom binnenkort Version2. Voor nu rate niet te streng SVP Belangrijk : Ik heb alleen een foto van een boot midden op zee gebruikt, De rest is er allemaal bij ge-photosoept. En dusmijn creatie. Bewerkt: 14 december 2007 door BigM Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Als je die boot alleen op die zee hebt geplakt, dan heb je dat wel verdraaid goed gedaan. Qua perspectief enzo klopt het wel redelijk, goed gedaan, 8/10. Reageren
BigM Geplaatst: 14 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2007 (bewerkt) Als je die boot alleen op die zee hebt geplakt, dan heb je dat wel verdraaid goed gedaan. Qua perspectief enzo klopt het wel redelijk, goed gedaan, 8/10. Zoals ik dus zij in me edit, Had ik alleen de boot op zee. Maar de boot is ook aangepast, Net als de omgeving, Inlusief deeltjes water En alles eromheen natuurlijkk. Bewerkt: 14 december 2007 door BigM Reageren
.Levi. Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Hey BigM. Photomanipulations zijn één van mijn favoriete bezigheden in Adobe Photoshop en heeft altijd een bepaalde uitdaging. Alleen heb je photomanipulations waar je echt drastische veranderingen in ziet en waar alleen bijvoorbeeld de kleur in is veranderd. Bij deze heb ik persoonlijk niet echt het gevoel dat er veel veranderd is, misschien qua effectjes hier en daar. Ik zie dan ook altijd graag het origineel van een Photomanip om echt goed te kunnen beoordelen op wat je gedaan hebt. Het is in ieder geval een mooi plaatje om te zien al zag ik liever de zee wat meer, dus een groter plaatje. Even een aantal tips die je zou kunnen doen. Een 1px border zou beter zijn, hiermee maak je je plaatje al wat groter mee en duidelijker. De tekst, gewoon klein laten. Een perfect plekje voor je gevonden. Namelijk precies onderaan bij de zijkant van de boot. Een nette tekst "BigM" en daaronder in een iets kleiner formaat een zinnetje met betrekking op het plaatje. Ik weet zeker dat dit erg mooi zal staan. Links van het plaatje zie ik wat donkere vlekken, heb je daar toevallig zitten brushen? Het heeft opzich wel wat weg van de oudheid. Je zou het dus een wat oude effect kunnen geven. Ga zo door in ieder geval, probeer je eigen stijl te ontwikkelen. Reageren
BigM Geplaatst: 14 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Bedankt voor je top Rate, Dit wil ik horen. Hier kan ik watmee. Dit begint ook iets leuks voor mij te worden idd, Dit is pas me eerste die ik verander.Van die tekst en border wou ik al veranderen in V2, Net als die zon achter die berg. Mijn volgende zal meer een stapje in de goeie richting worden Man. Reageren
Grove St. Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Heb je misschien de screens van het origineel? Want zo kan je moeilijk oordelen. Pas dan geef ik mijn mening. Reageren
BigM Geplaatst: 14 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Hummfff. Dit maakt het heel ongeloof waardig, En als jij datook vind maak ik wel een nieuwe als bewijs. Maar het orgineel heb ik niet meer. Dat komt doordat ik Bij DEVart zocht naar de ''flying dutchman'' Toen kwam ik bij een resultaat die alleen dit schip gebruikteen datstond in ze bericht als link. Hoe hij hem had aangepast inspireerde mij om een eigen versie temaken. Dat je niet zou geloven geloof ik graag, Dan maak ik wel gewoon een ander. Maarik zweer Op iets belangrijksDathet wel een eigen desing is. En niet Gestolen resultaat. Reageren
Arjen Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Hij vraagt alleen om het origineel... Reageren
BigM Geplaatst: 14 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Hij vraagt alleen om het origineel... En zoals ik al dus uitlegde.Maar zodat jullie niet gelijk gaan denken zoals die al zo vervelendeSL+ meestal doen, Heb ik die dus helaas niet meer. Reageren
Arjen Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 God waar slaat die onzin nou weer op?.. Waar maak je je druk om als het origineel op DeviantART staat? Erg kinderachtig om zo te reageren.. Reageren
BigM Geplaatst: 14 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2007 God waar slaat die onzin nou weer op?.. Waar maak je je druk om als het origineel op DeviantART staat? Erg kinderachtig om zo te reageren.. Jij snapt me nog steeds niet. Ik kwam op dit plaatje via een ander plaatje op devart,Waar ik doodleuk op een link klinkte, Dus de zoekterm weetik niet. Dus kan hem niet zomaar voor je toveren.. Zie je dit bedoel ik... Reageren
Arjen Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Zoekterm weet je niet? Zonet zei je nog dat het 'flying dutchman' was.. Reageren
BigM Geplaatst: 14 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Zoekterm weet je niet? Zonet zei je nog dat het 'flying dutchman' was.. Ja dat wat een zoekterm van een schipuit Pirates of the Ca. En toen kwam ik bij een fan desing, Die gemaakt was uit dat schip. Ik vind doodzonde datjij hier nog post kan je ophouden ofzo. Reageren
Arjen Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Ik post hier net zo lang totdat je het origineel hebt gevonden, anders is het geen manipulatie van een foto. Reageren
BigM Geplaatst: 14 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Ik post hier net zo lang totdat je het origineel hebt gevonden, anders is het geen manipulatie van een foto. Waarom zijn jou hersens kolen? Zoals ik al zij kan ik hem niet vinden en datdoe ik zeker niet omdat jij datwilt. Los van dat ben ik noob en kan je het water met die boot ermakkelijk uit zien als het orgineel... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.