Jump to content

Design By BigM-edia

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik denk dat het nu wel duidelijk is dat men hier graag het origineel wil zien. Laat het gewoon een tip zijn voor de volgende keer dat het origineel het best bewaard kan worden als vergelijking. Mocht BigM het origineel vinden dan word het natuurlijk erg op prijs gesteld. Het heeft nu geen zin om door te vragen om het origineel, dus graag verder gaan met beoordelen van zijn afbeelding, wat het eigenlijk is.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik denk dat het nu wel duidelijk is dat men hier graag het origineel wil zien. Laat het gewoon een tip zijn voor de volgende keer dat het origineel het best bewaard kan worden als vergelijking. Mocht BigM het origineel vinden dan word het natuurlijk erg op prijs gesteld. Het heeft nu geen zin om door te vragen om het origineel, dus graag verder gaan met beoordelen van zijn afbeelding, wat het eigenlijk is.

Gevonden !@

Zie hier. http://gothika-stock.deviantart.com/art/go...ort%3Atime+ship

Maar ik vind dit forum wel ernstig noob worden hoor. En arjen,Please. Rate niet.Jou mening kan me echt door de plee gegooit worden.

>>> Door .Levi.: Ik vind niet dat je Arjen moet aftrappen op wat hij zegt. Wat hij zegt is eigenlijk vrij normaal in het gfx wereldje. Een origineel toevoegen bij een photomanipulation is een gewoonte. Dit is gewoon een gezonde discussie die gewoon moet kunnen en daarnaast mag hij raten wanneer en bij wie hij wil.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Haha ik mag raten wat ik wil, daar is dit forum tenslotte voor.. :D

Ik vind hem best mooi geworden doordat je er een zon achter hebt gezet. Ik dacht eerst dat je die reflectie van de zon ook zelf had gedaan, maar als je dan links kijkt van het plaatje zie je dat het water wel anders is. Toch lijkt het wel gaaf.

Ga zo door! ;)

PS. Volgende keer niet bang zijn dat je manip wordt afgekraakt door de betere photoshoppers. Hij is best mooi gelukt, alleen kan ik er niet tegen als je iedereen over 1 kam scheert door te zeggen dat 'de pro's zullen de lijntjes wel weer vinden' en 'SL+ beginnen toch alleen maar te zeiken'. Als je niet tegen opbouwende kritiek kan, dan is ontwerpen wel het laatste waar je aan moet beginnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...