Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een probleempje met de camhack v1.1 van GTA:SA

Ik heb deze zonet vorr de eerste keer gebruikt. Toen ik "wasted" was, stond de cam nog enabled en mijn beeld bleef gewoon staan waar het was, ik kreeg cj dus niet te zien . Ik krijg hem nu niet meer terug normaal :(

Ik heb ook nog de n00bmode opstaan en toen nog een trainer, maar die heb ik nu terug gesloten.

Snel antwoorden aub!!

Bedankt.

Ik heb het zelf al gevonden :$ :$ Ik had de free look mode gewoon nog opstaan :tonk:

Maar ik heb nu wel nog volgende vraagjes:

-wat zijn guages?

-wat is FOV?

-Wat is de aspect ratio?

Bedankt en greetz :cya:

EDIT: en hoe kan je naar je gesaved camerapositie gegaan??

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:
Ik heb een probleempje met de camhack v1.1 van GTA:SA

Ik heb deze zonet vorr de eerste keer gebruikt. Toen ik "wasted" was, stond de cam nog enabled en mijn beeld bleef gewoon staan waar het was, ik kreeg cj dus niet te zien . Ik krijg hem nu niet meer terug normaal :(

Ik heb ook nog de n00bmode opstaan en toen nog een trainer, maar die heb ik nu terug gesloten.

Snel antwoorden aub!!

Bedankt

Hey tjoef!

Ikzelf gebruik geen Camhack of GTA San Andreas voor de PC, maar ik weet wel dat er een bepaalde toets is voor de Camhack dat het beeld stil blijft staan. Dus als ik jou was zal ik even kijken wat de toetsen zijn voor de Camhack en dan kijken of het beeld weer normaal gaat.

Succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...