gta player Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 (bewerkt) De website van gta psp is gelanceert: http://www.gtapsp.com/ deze week komt er nog een update! EDIT: Dit is een onofficieele site van GTAGaming Dit heeft dus niks met Rockstar en Take 2 te maken en is dus netzo als GTAgames.nl een fansite. Bewerkt: 12 januari 2005 door Joriz Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 Cool, en nu maar hopen dat er de eerste screens shots komen. Want ik kan niet wachten om te kijken hoe GTA op de PSP eruit ziet. Ik hoop dat ze deze week al een paar screens op de site zetten. Ik zet hem bij favoriten en ga er wel vaak op kijken Reageren
Joriz Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 Dit is een onofficieele site van GTAGaming Dit heeft dus niks met Rockstar en Take 2 te maken en is dus netzo als GTAgames.nl een fansite. Reageren
gta player Geplaatst: 13 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 sorry hoor maar het ziet er zo gta 3 achtig uit vergist denk ik dan Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 Die proberen je gewoon om de tuin te leiden... Freek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.