Jump to content

Mod op nieuwe dvd.........

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil graag proberen om een mod te instaleren op mn pc en daarna mijn san andreas te branden.

In de hoop dat hij de mod mee brand zodat het spel met mod op dvd staat.

het doel als ik een andere mod wil gebruiken dan hoef ik niet steeds weer de oude te verwijderen en de nieuwe te instaleren.

maar alleen een dvdtje te verwisselen.

En dan kan ik ook savegames gaan halen met die mod.

Maar is dit mogelijk???

Zo nee is er een soort gelijk trucktje die het makkelijker en sneller maakt om van mods te verwisselen?

en als ik een eerder gebruikte mod opnieuw wil gebruiken dat ik die dan niet helemaal opnieuw hoef te instaleren, maar alleen bijv een dvdtje verwisselen. :D

Volgens mij is dit wel legaal omdat het voor eigen gebruikt is. :*D

Geplaatst:

Los van het feit of het wel of niet mag denk ik eerlijk gezegd niet dat het kan. Bij een mod worden (volgens mij) wijzigingen aangebracht in de bestanden die op je PC staan. Het hele spel op DVD branden zou dan misschien kunnen, maar dat neemt niet weg dat je nog steeds blijft zitten met bestanden op je PC die of wél of niét de mod in zich hebben. Iedere keer dat je dus van DVD wisselt zul je ook de bestanden van je PC moeten wisselen en dan kan je je de moeite besparen, want dát doe je nu ook al :D

Geplaatst:
Los van het feit of het wel of niet mag denk ik eerlijk gezegd niet dat het kan. Bij een mod worden (volgens mij) wijzigingen aangebracht in de bestanden die op je PC staan. Het hele spel op DVD branden zou dan misschien kunnen, maar dat neemt niet weg dat je nog steeds blijft zitten met bestanden op je PC die of wél of niét de mod in zich hebben. Iedere keer dat je dus van DVD wisselt zul je ook de bestanden van je PC moeten wisselen en dan kan je je de moeite besparen, want dát doe je nu ook al :D

Maar bestaat er dan een soort mods installer die mods automatich voor je installeerd?

Ik weet dat er wel zo iets is maar die is alleen voor voertuig mods.

Maar ik bedoel dus voor andere mods. :D

Geplaatst:

Maar bestaat er dan een soort mods installer die mods automatich voor je installeerd?

Ik weet dat er wel zo iets is maar die is alleen voor voertuig mods.

Maar ik bedoel dus voor andere mods. :D

Ja, op gta-action zijn er veel TC-mods voor SA.

Vaak kunnen ze geheel automatisch een TC-mod worden geinstalleerd

met GAMI, ja GAMI en niet SAMI.

Met GAMI kan je precies aangeven welke auto/mod je niet en wel wilt installeren.

Die GAMI is alleen bestemd voor GTA-Action.

Maarja, ik denk dat niemand hier GAMI kent.

Wil je toch die site joinen, moet je Duits kennen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...