Jump to content

Missie: Auto's parkeren

Recommended Posts

Geplaatst:

IK heb een vraagje;

Voor een een soort van hotel staan een aantal mannetjes in rode pakken die auto's in een parkeergarage rijden, je kunt die missie ook doen ,maar waar vind ik dat kostuum dat ik er voor nodig heb?

Alvast merci

Geplaatst:

Als je de missie '555 We Tip' hebt voltooid, zul je een Valet Uniform krijgen, hetzelfde pak wat je ook in de missie hebt gedragen. Deze kun je in elk savehuis vinden. Ga naar binnen, vervolg je weg naar de Garderobe en ga erin. Ga naar de categorie 'Special' en selecteer het 'Valet Uniform', en accepteer hem. Je zult dan het uniform dragen en je kunt de zijmissie spelen. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo RSCA-MAO3, en welkom op het forum.

Het Valet Uniform is beschikbaar in je Garderobe nadat je de missie 555 WE TIP( meer info ) hebt gehaald. Als je dan naar een savehouse gaat, maakt niet uit welke, en het Valet Uniform aantrekt, heb je de mogelijkheid om de zij-missie te doen.

555 WE TIP

De missie begint bij de garage in Doherty. (op de kaart aangegeven met het CJMarker.gif icoontje)

In deze missie moet je naar het Vank Hoff Hotel tegenover het Big Pointy Building in Downtown rijden. Volg een van de personen met een Valet Uniform aan tot in de garage. Vermoord hem en trek zijn Valet Uniform aan. Vervolgens loop je terug naar de andere 2 en moet je wachten totdat de DA eraan komt in een blauwe Merit. Als hij uitstapt, pak je zijn auto en rijd je zo snel je kunt, zonder de auto te beschadigen, terug naar de garage. Na de cutscene rijd je weer zo snel je kunt, zonder de auto te beschadigen, terug naar het Vank Hoff Hotel en parkeer je hem in de garage. Loop nu terug naar boven en dan zie je de cutscene waarin CJ de politie belt en de DA wordt aangehouden omdat jij wiet achter in de kofferbak hebt gelegd.

Succes!

Helaas was Donwell mij voor :puh:

Bewerkt: door Dubbeh
  • 3 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)
Maar zonder dat pak kun je die missie toch ook wel spelen??

Bedoel je nu de Valet missie of de missie 555 we tip? De valet missie moet je met pak spelen. Deze pak kun je dan bij kledingkast onder 'special' vinden volgens mij. Hij heet 'croupier'. De missie '555 we tip' start je zonder de pak. De croupier pak zul je dan moeten stelen van iemand tijdens de missie.

@MartyCeha: Oeps, mijn fout. Ik haal vaak namen enzo door elkaar. :puh:

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

Hij heet niet croupier Gta-fan2, maar Valet :puh: Het Croupier pak heb je nodig tijdens de missie Breaking The Banks at Caligula's, en daarna kun je er niets meer mee.

Geplaatst:

Dat outfit vind je in je safehous. In de kleer kamer

dan moet je de missie 555 we tip doen en dan krijg je dat pak onder special in je kledingkast.(wardrobe).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...