GTAFreak007 Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Hey, ik ben mijn boekje van Far Cry kwijtgeraakt dus ik wil online en heb CD-key nodig dus wie heeft hier Far Cry ? Zoja zou die dan zijn CD-key willen doorsturen als je het nooit speelt ? Tenzij dit tegen de Regels is in ieder geval Mvg gtafreak007 Reageren
Wesley Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Ik denk niet dat hier veel mensen zijn die dat doen, aangezien dit nu veel op warez lijkt, omdat wij niet weten dat jij je game legaal of illegaal hebt, oftewel uit de winkel, of gedownload. Ik denk dat je zelf het beste contact op kan nemen met Crytek/Ubisoft. Of je zou echt een nieuwe game moeten kopen. In het vervolg goed je boekjes e.d. bewaren van een game he Reageren
T@rget Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Far Cry is gratis te downloaden op de Ubisoft site (Niet de demo, de hele versie) Dus ik denk dat je het daar gewoon even moet downloaden en dat je dan geen CD-Key hoeft in te voeren Reageren
Wesley Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Far Cry is gratis te downloaden op de Ubisoft site (Niet de demo, de hele versie) Dus ik denk dat je het daar gewoon even moet downloaden en dat je dan geen CD-Key hoeft in te voeren Owh tsja, als het gratis is, dan kun je inderdaad gewoon weer opnieuw downloaden of dergelijke. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Maar dan heb je dus mooi wel reclame . Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 15 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Kan ik er dan mee online spelen ?? Mvg gtafreak007 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Kan ik er dan mee online spelen ??Mvg gtafreak007 Nee, dit niet mogelijk. Je krijgt geen CD-key, wat dus betekent dat je niet online kunt spelen. Mocht er in deze gratis versie van Far Cry overigens wel de optie zitten om online te spelen, probeer deze dan even uit. Normaal gesproken heb je daar natuurlijk niets aan, maar als je hem al eens eerder online hebt gespeeld (en dus een account hebt) kun je je daar proberen in te loggen. Je moet voor Far Cry namelijk een account maken waarmee je moet inloggen, voordat je online kunt spelen. Het account hangt aan je CD-key, en aangezien de gegevens van je account gewoon bewaard blijven, lijkt het me slim om het gewoon eens te proberen. En anders raad ik je aan het kleingeld uit je zak te kloppen. Voor een vijfje heb je Far Cry weer, dat is geen geld dus. Reageren
thug Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 is far cry gewoon gratis te dowloaden is dat wel mogelijk dit game had vroeger één van de best graphics ooit. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Nou, het gebeurd wel meer dat games die al een tijd uit zijn, gratis beschikbaar gesteld worden. Neem nou GTA 2, die is ook gratis te downloaden op de site van Rockstar. En het was tóen misschien heel baanbrekend, tegenwoordig stellen die graphics niet zo heel veel meer voor. Maar ik moet toegeven, een paar jaar geleden was het nog heel spectaculair. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.