Twankala Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Onderwerp: Photomanipulation Soort design: Maakt niet uit Size design: Maakt niet uit Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk! Zet ook het oorspronkelijke plaatje erbij.
MXR Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 (bewerkt) EDIT: Ik post een nieuwe als twankala nog leeft? Bewerkt: 22 december 2007 door MXR
Twankala Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Twankala: Orgineel: Extra golven en voetstappen op strand. Boot Wolken Stoeltjes De zon en lucht, buiten de wolken heb ik zelf gemaakt. MXR: Komt nog.
Twankala Geplaatst: 29 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2007 (bewerkt) Twankala: Orgineel: Extra golven en voetstappen op strand. Boot Wolken Stoeltjes MXR: En hier zijn de originelen te vinden: de trap De vliegende eilanden Het kasteeltje...kon hem niet meer terugvinden met achtergrond maarja.. Bewerkt: 29 december 2007 door Twankala
.Antonio Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ik vind die van Twankala wel mooi maar hij heeft hele simpele foutjes. De diepte bijvoorbeeld. Is ook moeilijk om mee te werken, maar bij MXR is dat wel goed gelukt. Twankala heeft ook twee keer hetzelfde schip gebruikt, dat is jammer want dat valt wel op. Hij heeft wel mooi die zonnengloed gemaakt. MXR heeft weer een hele mooie ruimtegloed gemaakt. Die stoelen van Twankala vind ik lelijk. Je kan door de bovenkant nog zee zien, daarom lijkt het alsof ze er heel simpel opgeplakt zijn. Bij MXR vind ik de Maan op de achtergrond wat minder, maar ik weet dat hij daar niets aan kan doen, dus dat neem ik hem niet kwalijk Het groene lucht linksboven bij MXR is ook niet mooi, het past niet bij de sfeer Mijn stem gaat uit naar MXR want die is beter
.Levi. Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Jammer dat er maar één keer is gestemd. Misschien kwam het door de feestdagen. Battle is afgelopen en MXR is daarbij als winnaar uit de bus gekomen. Je verdient dus ook +1 punt voor in de ranking. Helaas voor Twankala -1 punt. Closed en ranking updated.
Recommended Posts