dublix Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 weet iemand de code voor de sanchez? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 weet iemand de code voor de sanchez? Nope volgens mij heb je die niet <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 dat vind ik best iritant dat de nog geen codes voor motors de zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 tja als je voor elk voertuig in SA ...een spawn code heb....word het een zooitje....spawn hem anders met de cheat disc...of haal hem bij de vast sta plek op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 er rijden genoeg sanchez op het platteland en de dessert dus daar heb ook geen cheats voor nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 je kan ook qaud code doen dat is tock ook een soort motor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 tja als je voor elk voertuig in SA ...een spawn code heb....word het een zooitje....spawn hem anders met de cheat disc...of haal hem bij de vast sta plek op je kan hem spanwnen ja met axtion replay maar hij rijdt overal en de standplaats hij staat bij mount chiliad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 ja dat ik weet ik ook wel.....maar dublix vroeg weet iemand de code voor de sanchez dus als dublix hem met een code wilt ophalen....moet hij dat met de cheat disc doen....snap je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dublix Geplaatst: 13 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 wel raar dat ze er niet zijn maar ja ff op het platteland dan maar halen en hem mee terug nemen naar ls. Tevens kan ik haast niet wachten op de psp koop hem gelijk zodra de nieuwe gat uit is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.