Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

OPGELOST

Hallo beste leden,

momenteel ben ik bezig met een groot, en dan bedoel ik ook groot SAMP project. Ik heb een hele stad gemapt, met daarin twee eilanden (eigenlijk 4, maar de eilanden zijn 2-aan-2). Het eerste eiland heeft een haven en een toeristisch deel. Het tweede eiland bestaat uit het centrum en een vliegveld. Nou ben ik nu bezig met een soort van Extra-Download. Dit kun je downloaden en bevat voornamelijk nieuwe textures, maar ook enkele models die het spel leuker moeten maken (bijvoorbeeld advertentieborden die zo anders worden). Een van deze dingen is een vliegtuig. Ik heb de niet vliegbare variant geplaatst, de een die je ook vond op de vliegvelden van Liberty City en Vice City. In San Andreas werd het mogelijk om ermee te vliegen dus kwamen de neppe vliegtuigen er niet meer in voor. Maar ze zitten nog wel in de bestanden, en je kunt ze dus gewoon gebruik en neerzetten, wat ik dus heb gedaan. Nu heb ik eigenlijk al veel aan de texture veranderd, maar het probleem is dat, aangezien het er niet ingekomen is, niet goed is aangepast aan de GTA SA engine. Dat zie je hieronder, waar ik mijn vliegtuig tot nu toe toon.

Zoals je ziet zijn de letters Rockstar en het Rockstar logo doorzichtig. Dit was in LC en VC niet zo, maar daar het dus niet goed is aangepast is het dit geworden. Ik heb in de textures het Rockstar al in Neolic veranderd, maar dat zie je helaas niet doordat je nu eigenlijk enkel het gat met Rockstar ziet, dat dus in het model zit. Daar komt dus mijn verzoekje. Ik kan dus absoluut niet modellen. Het is helaas iets wat ik nooit geleerd heb en ik heb ook niet de programa's ervoor. Zou iemand dus die gaten willen 'dichten', zodat je het logo (en de teksten) ziet, die ik heb getextured? Ik zou het erg op prijs stellen. Volgens mij geen al te moeilijke klus, maar ja, ik kan het niet.

Model en texture:

Bij voorbaat dank, veel dank!

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Bewerkt: door $NeoSyp$

Cool, Maar ik heb dus je mod geinstalleert maar waar moet ik hem zien dan?

BTW, Als je 4 / 2-2 eiland voor samp klaar is hoop ik ook dat hij uit komt!

EDIT: ik kijk wel ff voor je om de gaten te dichten.

Bewerkt: door Danny_k
Geplaatst:

Laatmaar ik had je post ff niet goed gelezen,

Ten 1e, ik heb die lelijke zwarte schadow er onder verwijderd (ben je zeker al achter gekomen dat de schadow er aan vast zat) en je kan hem hier downloaden,

Ten 2e, ik ben helemaal geen ''gaten'' tegen gekomen.

Tja, zoals ik al zei, zul je hem niet normaal gesproken ingame zien. Als je hem wilt zien, raad ik je aan er eventjes eentje neer te zetten met een mapping programma (naam: ap_jumbo). Dan kun je hem zien. Overigens denk ik niet dat de map uitkomt, maar hij wordt gewoon speelbaar op mijn server. Maar het is hier niet toegestaan IP-adressen van servers hier te vermelden, dus dat zal dan moeilijk worden.

Geplaatst:

Kijk.

Je ziet nu op het vliegtuigen tekst met 'Rockstar' en het 'R*' logo. In de textures heb ik mijn eigen teksten en logo al toegevoegd, maar doordat het R* in het model 'gekerfd' zit, zie je het niet. Dus ik wil dat je neolic ziet en het N* teken. :)

Je kan of mij vragen om het helemaal te verwijderen (de hele text), of een andere modder het vragen om de letters te veranderen -met minder kans.

Bewerkt: door Danny_k

Nee dankjewel. GTA_XP is er al mee bezig, en dat lukt goed :)

De tekst is inmiddels al gecorrigeerd, en hij verwijdert nu de schaduwen.

MVG,

NeoSyp

Geplaatst:

Tja, zoals ik al zei, zul je hem niet normaal gesproken ingame zien. Als je hem wilt zien, raad ik je aan er eventjes eentje neer te zetten met een mapping programma (naam: ap_jumbo). Dan kun je hem zien. Overigens denk ik niet dat de map uitkomt, maar hij wordt gewoon speelbaar op mijn server. Maar het is hier niet toegestaan IP-adressen van servers hier te vermelden, dus dat zal dan moeilijk worden.

IP-adressen kun je ook doorgeven via PB

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...