claud Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 hey guys ik zat een keer op www.gta.cz en ik keek op voertuigen gta vcs en ik zag opeens een helikopter van de politie (Die met de achterdeuren open) uit vc en daar kon je in. weet ieman d waar die is en dat het waar is? Reageren
BigM Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 hey guys ik zat een keer op www.gta.cz en ik keek op voertuigen gta vcs en ik zag opeens een helikopter van de politie (Die met de achterdeuren open) uit vc en daar kon je in. weet ieman d waar die is en dat het waar is? Kan jij je vraag misschien anders stellen. Maar wat ik er nu van begrijp ben je opgelicht door een fan site die je foute informatie verschaft heeft. De voertuig die jij bedoelde en tot mij overkwam bestaat niet. Reageren
claud Geplaatst: 14 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2007 hey guys ik zat een keer op www.gta.cz en ik keek op voertuigen gta vcs en ik zag opeens een helikopter van de politie (Die met de achterdeuren open) uit vc en daar kon je in. weet ieman d waar die is en dat het waar is? Kan jij je vraag misschien anders stellen. Maar wat ik er nu van begrijp ben je opgelicht door een fan site die je foute informatie verschaft heeft. De voertuig die jij bedoelde en tot mij overkwam bestaat niet. o maar ze kunnen een car spawner hebben Reageren
Pietje II Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 hey guys ik zat een keer op www.gta.cz en ik keek op voertuigen gta vcs en ik zag opeens een helikopter van de politie (Die met de achterdeuren open) uit vc en daar kon je in. weet ieman d waar die is en dat het waar is? Je wilt dus weten waar je de politiehelikopter, ofwel de VCPD Maverick, kunt vinden? Kijk dan maar eens op =>deze pagina<=. Reageren
claud Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2007 hey guys ik zat een keer op www.gta.cz en ik keek op voertuigen gta vcs en ik zag opeens een helikopter van de politie (Die met de achterdeuren open) uit vc en daar kon je in. weet ieman d waar die is en dat het waar is? Je wilt dus weten waar je de politiehelikopter, ofwel de VCPD Maverick, kunt vinden? Kijk dan maar eens op =>deze pagina<=. ik bedoel die groene van de vcpd uit vc. dat object die op je schiet met 3 sterren wantedlevel Reageren
Pietje II Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 hey guys ik zat een keer op www.gta.cz en ik keek op voertuigen gta vcs en ik zag opeens een helikopter van de politie (Die met de achterdeuren open) uit vc en daar kon je in. weet ieman d waar die is en dat het waar is? Je wilt dus weten waar je de politiehelikopter, ofwel de VCPD Maverick, kunt vinden? Kijk dan maar eens op =>deze pagina<=. ik bedoel die groene van de vcpd uit vc. dat object die op je schiet met 3 sterren wantedlevel De politiehelikopter zoals je in GTA Vice City kan vinden is helaas niet in GTA Vice City Stories te vinden. Wellicht dat er iets met Cheatdevice geprobeerd kan worden, maar ik geef je weinig kans. Wel raar dat er op die website zo'n foto te vinden is... weet je zeker dat 't om een goeie foto gaat uít GTA Vice City Stories? Reageren
claud Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2007 hey guys ik zat een keer op www.gta.cz en ik keek op voertuigen gta vcs en ik zag opeens een helikopter van de politie (Die met de achterdeuren open) uit vc en daar kon je in. weet ieman d waar die is en dat het waar is? Je wilt dus weten waar je de politiehelikopter, ofwel de VCPD Maverick, kunt vinden? Kijk dan maar eens op =>deze pagina<=. ik bedoel die groene van de vcpd uit vc. dat object die op je schiet met 3 sterren wantedlevel De politiehelikopter zoals je in GTA Vice City kan vinden is helaas niet in GTA Vice City Stories te vinden. Wellicht dat er iets met Cheatdevice geprobeerd kan worden, maar ik geef je weinig kans. Wel raar dat er op die website zo'n foto te vinden is... weet je zeker dat 't om een goeie foto gaat uít GTA Vice City Stories? ja 100% zeker Reageren
M4X Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 ja 100% zeker Misschien kan je de foto nog een keer opzoeken en hier de exacte link plaatsen, dan kunnen wij zien of het echt zo is, of dat jij of gta.cz een foutje gemaakt heeft. Dat laatste lijkt me eerlijk gezegd iets waarschijnlijker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.