Jump to content

Foto veranderen in tekening

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe verander je een foto in een tekening in photoshop CS2 ?

Ik heb het ooit eens geweten, maar nu ben ik het vergeten.

Geplaatst: (bewerkt)

Stylize betekent 'stileren' en Find Edges betekent 'zoek/vind randen'. Voor al je verdere vertaalvragen zou je een site als >Mijn Woordenboek.nl< kunnen raadplegen.

Veel succes verder. :)

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:
Stylize betekent 'stileren' en Find Edges betekent 'zoek/vind randen'. Voor al je verdere vertaalvragen zou je een site als >Mijn Woordenboek.nl< kunnen raadplegen.

Dat is een slimme oplossing, maar beter is om van deze pagina gebruik te maken. Je vindt daar de Engelse benamingen met de exacte vertaling in het Nederlands erachter. De filter 'Stylize' heet in de Nederlandse versie 'Vervagen' en 'Find Edges' is in het Nederlands 'Onscherp'. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Handige link, maar vreemde antwoorden. Voor zover ik op school bij beeldende vorming opgelet heb, zijn stileren en randen zoeken zo ongeveer twee tegenovergestelde effecten van vervagen en onscherp.

Sterker nog, stileren betreft normaliter het weglaten van (bijna) alle details en het 'strakmaken' van een tekening naar de basisvorm, maar wie ben ik om tegen de kunsten van het adobe vertaalteam in te gaan? :cab:

P.S: Google's eerste antwoord op stileren: http://www.arsetmathesis.nl/bruno0308.htm

@Hierboven, volgens -Matthijs- z'n link moet 'zoek/vind randen' dus 'onscherp' zijn, wat je onder het kopje stileren kan vinden.

Bewerkt: door Moonbeam

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...