Ymosky Geplaatst: 21 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Fijn om te weten dat het probleem in het script zit, alleen de vraag zit dit ook in het script wat te downloaden valt op het forum van SA:MP? Sorry voor late reactie, druk gehad met school. Ik zou het echt niet weten, ik heb het Penls script van het samp-forum gedownload, maar die heb ik tot nu toe nog niet draaiend gekregen. Ik vermoed eigenlijk van wel. Ik probeer het alsnog draaiend te krijgen als ik er tijd voor heb, anders kan ik eventueel nog een Pen1 script van SF of LV proberen Wat er gebeurd is het volgende: Met het registreren word er een acount voor je aangemaakt met iets van 37 regels. Bovenste regel is je password, 2e is geld, 3e is bank-acount en 4e is adminlevel. Nu is het zo dat met een bepaalde pass alle waarde's 1 regel naar onder opschuiven. De waarde voor het geld wat je krijg staat in ons geval op 9000 dollar. Bij /register [die pass] schuift dit dus op naar onder dus op de 3e plaats en heb je 9000 dollar op de bank. Bij /changepass [weer die pass] schuift het NOG een regel op en staat die 9000 dus bij je admin-level Nu zijn er voor scripters verschillende mogelijkheden: - Iets maken dat als je adminlevel hoger is als bijv. 1339 dat je dan geband word. - Iets maken dat je automatisch gekickt/geband word bij het gebruik van die specifieke pass. - Zorgen dat je alleen /changepass kunt gebruiken met toestemming van een admin - Een lap-middeltje: Eenvoudig de command /changepass in een filterscript zetten en daar een kick aan vast maken. Alleen word daardoor de command /changepass onbruikbaar. In afwachting van de juiste oplossing (door de betere scripters) heb ik dit maar gedaan, ik was er gewoon TE veel tijd aan kwijt om mensen te unbannen, gegevens terugzetten, enz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.