Jump to content

Checkpoint


michaelfivez

Recommended Posts

nee hij bedoelt denk ik dat je als een missie speelt, en hij lukt je niet, dat je dan normaal helemaal opnieuw moet beginnen. als er 'checkpoints' inzitten, dan hoef je als de missie mislukt, niet helemaal opnieuw te beginnen, maar kun je verder gaan op een bepaald punt wat je al wel was gelukt in die missie.

EDIT

gta fan psp, je was me net voor:P

Bewerkt: door Deja^vu
Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoelt zeker dat je op bepaalde stukjes in een missie even kan stoppen, of dat als je dood gaat dat je gewoon vanaf hetzelfde punt verder kan gaan?

Ik bedoel dat als je een missie hebt er bepaalde punten zijn (Checkpoints). En als je dood gaat begin je vanaf het checkpoint dat je het laatst bent gepasseerd.

Bv.: Je hebt een missie waarbij je in een fabriek moet binnen graken, iets stelen en dan buiten graken. Dan zetten ze bv de 1e checkpoint bij de ingang van de fabriek en de 2e na het stelen van het document. Jij speelt en je gaat dood net voor het document, dan herleef je bij de ingang van de fabriek.

@hierboven: ja dat bedoel ik

Bewerkt: door michaelfivez
Link to comment
Delen op andere websites

Totaal waardeloos. Totzover is elke gta wel erg makkelijk geweest opzicht. Door jou geniaale idee word dat alleen maar erger en dan is het totaal niet waard om nog te kopen. R* moet kwa dat gewoon doorgaan met zoals het was vind ik. Things will be diffrent. Vind ik wel oké. Maar je moet een game NIet helemaal aanpassen na zoveel delen. En dan ineens heel iets anders te gaan doen. Want ik bedoel wij vinden de game nu leuk zoals hij is.. Toch..? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

in de laatste missie van gta sa op de pc, kon ik wel uit het brandende huis onstnappen, maar na de achtervolging met die brandweerauto kon ik die kerel niet opvangen. mission failed dus, maar toen ik m opnieuw deed, begon ik bij het achtervolgen. misschien dat ze het er dus in hele lange/moeilijke missies instoppeb,

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dat er wel in zal zitten, maar dan alleen bij de erg lange missies ^_^ .

ja zoiets denk ik ook . ik weet niet zeker of het een gerucht was of een feid maar er werdt gezegt als je nou een missie doet en je moet wachten tot de volgende dag of die dag daar na dat je dan een andere missie kan doen in de tussen tijd :) dat lijkt me wel handig

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...