bastiaansiemen Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 @Mythbuster ik heb het probleem ook, als je firefox gebruikt is het probleem opgelost. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 ik vind die ratings echt onzin. je meot toch zelf weten of je in staat bent om iets zonder problemen te zien/spelen? en je wordt er idd alleen agressief van als je al agressief bent aangelegd. eigenlijk zouden ze die ratings dus gewoon alleen als adviezen moeten laten gelden en dat iedereen het gewoon mee kan nemen. ik vind het echt gewoon onzin. en je krijgt het spel/film toch wel mee als je nog niet oud genoeg bent en anders laat je iemand anders het voor je kopen. Zal ik jou eens iets leuks vertellen: in Nederland zijn het ook alleen maar adviezen. Alhoewel ze met deze regering nu wel games willen gaan verbieden, op dit moment kun je als 3-jarige nog gewoon manhunt spelen. Het is een advies, en dat is ook zo bij films. ik kwam laatst anders niet bij een bioscoop binnen bij een 16+ film.... Nee want hij lult ook onzin..bij films iig zijn het GEEN adviezen..Die kijkwijzer ratings zijn echt in de wet vastgelegd en kom je er dus niet in bij films (als ze goed controleren) als ze voor boven jouw leeftijd zijn. De ratings die op spellen staan kijken ze niet echt naar in Nederland. Ja, maar tis ni omdat ze er niet naar kijken dat het niet illegaal is. In amerika kijken ze er ook niet altijd naar (zo'n 30% van de gevallen verkopen ze het niet), maar dat betekend niet dat het niet illegaal is. Reageren
danielb Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 ik vind die ratings echt onzin. je meot toch zelf weten of je in staat bent om iets zonder problemen te zien/spelen? en je wordt er idd alleen agressief van als je al agressief bent aangelegd. eigenlijk zouden ze die ratings dus gewoon alleen als adviezen moeten laten gelden en dat iedereen het gewoon mee kan nemen. ik vind het echt gewoon onzin. en je krijgt het spel/film toch wel mee als je nog niet oud genoeg bent en anders laat je iemand anders het voor je kopen. Zal ik jou eens iets leuks vertellen: in Nederland zijn het ook alleen maar adviezen. Alhoewel ze met deze regering nu wel games willen gaan verbieden, op dit moment kun je als 3-jarige nog gewoon manhunt spelen. Het is een advies, en dat is ook zo bij films. ik kwam laatst anders niet bij een bioscoop binnen bij een 16+ film.... Nee want hij lult ook onzin..bij films iig zijn het GEEN adviezen..Die kijkwijzer ratings zijn echt in de wet vastgelegd en kom je er dus niet in bij films (als ze goed controleren) als ze voor boven jouw leeftijd zijn. De ratings die op spellen staan kijken ze niet echt naar in Nederland. Ja, maar tis ni omdat ze er niet naar kijken dat het niet illegaal is. In amerika kijken ze er ook niet altijd naar (zo'n 30% van de gevallen verkopen ze het niet), maar dat betekend niet dat het niet illegaal is. er staat zelfs een behoorlijke boete op voor die winkel. niet dat ze vaak betrapt worden maar dan nog. Reageren
mastala Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Op de website van internetwinkel EBGames is te lezen dat Grand Theft Auto IV 120 dollar gaat kosten in Australië. Men zal in Australë dus flink in de buidel moeten tasten voor deze game. Vooral als je het vergelijkt met de Amerikaanse prijs, welke 59,95 dollar bedraagt. Omgerekend komen we dan uit op 65 Australische dollars. Hiermee betalen de Aussies dus bijna het dubbele voor dezelfde titel. Rockstar heeft inmiddels bevestigd dat de prijzen op EBGames kloppen voor beide platformen. Een verklaring voor het verschil gaf de ontwikkelaar echter niet. Bron: www.psonly.nl Reageren
sanfuck Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Op de website van internetwinkel EBGames is te lezen dat Grand Theft Auto IV 120 dollar gaat kosten in Australië. Men zal in Australë dus flink in de buidel moeten tasten voor deze game. Vooral als je het vergelijkt met de Amerikaanse prijs, welke 59,95 dollar bedraagt. Omgerekend komen we dan uit op 65 Australische dollars. Hiermee betalen de Aussies dus bijna het dubbele voor dezelfde titel. Rockstar heeft inmiddels bevestigd dat de prijzen op EBGames kloppen voor beide platformen. Een verklaring voor het verschil gaf de ontwikkelaar echter niet. Bron: www.psonly.nl Lekker belangrijk wij wonen toch niet in australie, en al zou dat spel hier 200 euro kosten dan zou ik hem zelfs nog kopen Reageren
Joriz Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Dus? In Nederland betalen wij ook geen 59 dollar (iets van 2 eurocent en een gratis auto cadeau?!?). Bovenop de Amerikaanse prijs komt ook nog meestal shipping kosten (verzenden vanuit Amerika naar Australië) berekend en worden de prijzen ook meestal ongerekend naar in dat land normaal prijspeil. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Dus? In Nederland betalen wij ook geen 59 dollar (iets van 2 eurocent en een gratis auto cadeau?!?). Bovenop de Amerikaanse prijs komt ook nog meestal shipping kosten (verzenden vanuit Amerika naar Australië) en worden de prijzen ook meestal ongerekend naar in dat land normaal prijspeil. idd, wij betalen ook anderhalf keer zo veel als in amerika Reageren
Gta-killer Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Dus? In Nederland betalen wij ook geen 59 dollar (iets van 2 eurocent en een gratis auto cadeau?!?). Bovenop de Amerikaanse prijs komt ook nog meestal shipping kosten (verzenden vanuit Amerika naar Australië) berekend en worden de prijzen ook meestal ongerekend naar in dat land normaal prijspeil. Maar San Andreas koste gewoon 60 dollar in australië.. Volgens mij denken ze hiermee een flinke winst te maken want dit is echt niet de normale prijds van een game in australië. Als ik hun was zou ik gewoon importeren uit amerika, want dit is gewoon afzetterij. En wat iedereen zegt dat wij 1,5 keer zoveel betalen als amerikanen, dat komt omdat dollar koers heel erg laag staat. Als koers lager staat zijn al de producten omgerekend natuurlijk goedkoper maar als je de salarissen omrekend zijn die ook lager met zon lage koers. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Dus? In Nederland betalen wij ook geen 59 dollar (iets van 2 eurocent en een gratis auto cadeau?!?). Bovenop de Amerikaanse prijs komt ook nog meestal shipping kosten (verzenden vanuit Amerika naar Australië) berekend en worden de prijzen ook meestal ongerekend naar in dat land normaal prijspeil. Maar San Andreas koste gewoon 60 dollar in australië.. Volgens mij denken ze hiermee een flinke winst te maken want dit is echt niet de normale prijds van een game in australië. Als ik hun was zou ik gewoon importeren uit amerika, want dit is gewoon afzetterij. En wat iedereen zegt dat wij 1,5 keer zoveel betalen als amerikanen, dat komt omdat dollar koers heel erg laag staat. Als koers lager staat zijn al de producten omgerekend natuurlijk goedkoper maar als je de salarissen omrekend zijn die ook lager met zon lage koers. De amrikanen verdienen toch meer dollar dan wij euro hoor Reageren
L-Yah Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Dus? In Nederland betalen wij ook geen 59 dollar (iets van 2 eurocent en een gratis auto cadeau?!?). Bovenop de Amerikaanse prijs komt ook nog meestal shipping kosten (verzenden vanuit Amerika naar Australië) berekend en worden de prijzen ook meestal ongerekend naar in dat land normaal prijspeil. Maar San Andreas koste gewoon 60 dollar in australië.. Volgens mij denken ze hiermee een flinke winst te maken want dit is echt niet de normale prijds van een game in australië. Als ik hun was zou ik gewoon importeren uit amerika, want dit is gewoon afzetterij. En wat iedereen zegt dat wij 1,5 keer zoveel betalen als amerikanen, dat komt omdat dollar koers heel erg laag staat. Als koers lager staat zijn al de producten omgerekend natuurlijk goedkoper maar als je de salarissen omrekend zijn die ook lager met zon lage koers. De amrikanen verdienen toch meer dollar dan wij euro hoor Ja hoeveel verdienen die amrikanen dan?.. 120 Australian dollars = 111.44400 U.S. dollars 111.44400 U.S. dollars = 71.0105773 Euros Dus valt wel mee he. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 (bewerkt) Dus? In Nederland betalen wij ook geen 59 dollar (iets van 2 eurocent en een gratis auto cadeau?!?). Bovenop de Amerikaanse prijs komt ook nog meestal shipping kosten (verzenden vanuit Amerika naar Australië) berekend en worden de prijzen ook meestal ongerekend naar in dat land normaal prijspeil. Maar San Andreas koste gewoon 60 dollar in australië.. Volgens mij denken ze hiermee een flinke winst te maken want dit is echt niet de normale prijds van een game in australië. Als ik hun was zou ik gewoon importeren uit amerika, want dit is gewoon afzetterij. En wat iedereen zegt dat wij 1,5 keer zoveel betalen als amerikanen, dat komt omdat dollar koers heel erg laag staat. Als koers lager staat zijn al de producten omgerekend natuurlijk goedkoper maar als je de salarissen omrekend zijn die ook lager met zon lage koers. De amrikanen verdienen toch meer dollar dan wij euro hoor Ja hoeveel verdienen die amrikanen dan?.. 120 Australian dollars = 111.44400 U.S. dollars 111.44400 U.S. dollars = 71.0105773 Euros Dus valt wel mee he. De Amerikanen die ik ken verdienen toch genoeg hoor (mijn nicht heeft een huis van 750 duizend dollar en die andere heeft een vette TV van 80 inch) Bewerkt: 20 maart 2008 door michaelfivez Reageren
martijnn Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Is die prijs niet geregeld door de overheid van Australië? Hun deden toch vaker moeilijk wat betreft de geweldadige games? Van de andere kant werken ze de illegale kopieën wel in de hand. Reageren
Biocount Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 (bewerkt) Vind het niet errig als een land iets meer betaald dan de ander. Maar 2x zo duur is wel errig veel ja. Ben blij dat ik in nederland woon maar vind het wel jammer voor hun! Bewerkt: 20 maart 2008 door Biocount Reageren
js007 Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 ik woon hier in europa dus ik hoef me daar niks van aan te treken Reageren
karamanci Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ach, maakt tog niet uit! ik woon lekker in NL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.