Jump to content

Australië en GTA IV

Recommended Posts

Geplaatst:
Ach, maakt tog niet uit! ik woon lekker in NL :)

daar heb je gelijk in;) maar k denk dat in de komende jaren de prijzen van games omhoog gaan.. the sims 3 zal 99 euro gaan kosten.. belachelijk

• Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• michaelfivez

7

• danielb

5

• Joriz

3

• mastala

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

daar heb je gelijk in;) maar k denk dat in de komende jaren de prijzen van games omhoog gaan.. the sims 3 zal 99 euro gaan kosten.. belachelijk

Meen je dat nou? Mompeld iets over downloaden dan maar... Ik ben best bereid 50/60 euro voor een goede game neer te tellen maar dit slaat nergens meer op.

Bewerkt: door martijnn
Geplaatst:

Man, die game komt pas in 2009 uit, die geruchten van nu kloppen toch niet...

Geplaatst:

100 euro voor sims3? Dan download ik hem wel als het zo duur is :>(

Geplaatst:

100 euro voor sims3? Dan download ik hem wel als het zo duur is :>(

idd.. dan begint de gameindustrie er om te vragen..

Geplaatst:

En wat is je bron dat sims 3 99 euro gaat kosten?

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik vind er zeer slecht! Minder geweld, Minder bloed, minder grofheid, En veel meer. Omdat in Australie 15 rating kennen. mogen ze daar geen gewone versies op de markt brengen: daar kennen ze geen 18 rating. Daarom moet Rockstar GTA IV voor Australie aanpassen. Ik ben (echt) blij dat ik daar niet woont. Zeikers daar die overheid!! :@:kots::muur: :td:

Geplaatst:

Wat kan mij dat m'n reed roesten, ik woon daar toch niet. Zielig voor die australiers, nu zullen ze het zonder bloed moeten doen

Geplaatst: (bewerkt)

Ja maar als het spel daarom word aangepast dan hebben we daar tog ook zelf last van? of zie ik dat nu verkeerd??? :?:?

Bewerkt: door sjors12345
Geplaatst:

Nou als je als Australiër zo graag super veel bloed ziet, en hoertjes in elkaar slaat. dan importeer je 't spel toch gewoon uit een ander land :7

Geplaatst:
Nou als je als Australiër zo graag super veel bloed ziet, en hoertjes in elkaar slaat. dan importeer je 't spel toch gewoon uit een ander land :7

idd, zou ik ook doen :puh: (als dat daar kan :duh:)

Geplaatst:

Wat kan het mij nou schelen wat er in een land 20.000 km hier vandaan gebeurd. Ik vind het wel een beetje zielig maar iedereen zegt dat IV zo geweldadig wordt en zo, ik denk dat dat helemaal niet waar is. Hiet ziet er gewoon zo echt uit. Dat maakt het verschil.

Geplaatst:

OMG! waarom hebben ze dan die engelse leeftijd's dinges niet? En bij gta hoord bloed en geweld. zonder bloed en geweld=geen gta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...