Jump to content

Australië en GTA IV

Recommended Posts

Geplaatst:

OMG, Dat vind ik echt dom... :duh:

Alleen omdat de rating daar 15 is moet er minder geweld in ? Ik ben blij dat ik niet in Australië woon. ;)

Ik neem aan dat dit niet in Europa gebeurt of wel ? Dan ben ik enorm teleurgesteld als dat zou gebeuren.

Swiggers :cya:

• Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• michaelfivez

7

• danielb

5

• Joriz

3

• mastala

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Wat ik daar van vind, klote voor de mensen die in australie wonen, zolang er hier maar geen censuur komt.

En ik weet niet of importeren wel gaat, had australie niet een andere regio code?

Geplaatst:

Een van de vorige GTA's was in Duitsland ook gecensureerd, volgens mij. Het maakt mij niet zoveel uit, wat daar in Australië gebeurd. Ik had wel manieren geweten als het hier gecensureerd werd, en in andere landen niet. ^_^

Overigens heb ik even een drietal topics m.b.t. Australië samengevoegd, aangezien zoveel topics over een land die zo ontzettend ver van ons vandaan ligt toch wat overdreven is. :)

Geplaatst:
Een van de vorige GTA's was in Duitsland ook gecensureerd, volgens mij. Het maakt mij niet zoveel uit, wat daar in Australië gebeurd. Ik had wel manieren geweten als het hier gecensureerd werd, en in andere landen niet. ^_^

Overigens heb ik even een drietal topics m.b.t. Australië samengevoegd, aangezien zoveel topics over een land die zo ontzettend ver van ons vandaan ligt toch wat overdreven is. :)

Ja de duitse versie van San Andreas dan was al het bloed groen

Geplaatst:

als het goed is zou de Australische versie

milder zijn dan die van Europa/VS

ik zou het wel stom vinden voor die australiërs ^_^ ^_^

GTA 4 FOR THE WINNNN _O_ _O_ _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...