Mr CJ Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 hey, ik heb een kraan gevonden met een ijzeren bol aan om gebouwen te slopen. Is dat ook een opdracht want het lukt niet om een gebouw neer te frezen. Ik weet hoe het moet qua knopkes, maat ik weet niet welke gebouwen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 volgens mij kun je daar niks mee slopen (gebouwen). dat is die kraan in sanfierro. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Dat is die kraan waar je import/export missies kunt doen.....met die kraan kun je autos importeren of exporteren....via dat schip wat naast de kraan ligt.....je kunt die kraan missies doen na de hoofdmissie "Customs Fast Track" succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Dat is die kraan waar je import/export missies kunt doen.....met die kraan kun je autos importeren of exporteren....via dat schip wat naast de kraan ligt.....je kunt die kraan missies doen na de hoofdmissie "Customs Fast Track" succes Ik denk niet dat hij die kraan bedoeld. Je hebt ook een kraan in LV en ook 1 in SF, maar je kan niks mee slopen... En is ook geen missie je kan er alleen in. Je hebt ook een magneet bij die grote gat vlakbij LV. M'n 600e bericht :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Het is inderdaad naast de SF garage waar je ook kunt saven. Heb die kogel wel eens op en tegen mijn auto laten ploffen. Beetje schade, duurt lang voor je de auto kapot hebt...... Je kunt trouwens wel meer kranen in hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_MaRc_ Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Het is inderdaad naast de SF garage waar je ook kunt saven. Heb die kogel wel eens op en tegen mijn auto laten ploffen. Beetje schade, duurt lang voor je de auto kapot hebt......Je kunt trouwens wel meer kranen in hoor! je kunt met die bol bijna nothing.... gebouw gaat er niet an kapoet.... alleen auto loopt wa schade op... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 daar heb je dus niks aan ALS Je het mij vraagt!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 het is een alleen voor de sier dat je er in kan is omdat je in die andere ook kan bij de import export :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 (bewerkt) je moet met die van sf ook een missie doen dan moet je die huisjes kapot maken van ze en dan die werknemer levendbegraven ofzo Bewerkt: 13 januari 2005 door Wesley Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Je kan er geen gebouwen mee slopen. je kan wel de kraan zo draaien zodat de bol over de weg slingert, en met een beetje geluk raak je dan een auto. Maar wat je er verder mee kan weet ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.