Jump to content

gebouwen slopen

Mr CJ

Recommended Posts

hey, ik heb een kraan gevonden met een ijzeren bol aan om gebouwen te slopen.

Is dat ook een opdracht want het lukt niet om een gebouw neer te frezen. Ik weet hoe het moet qua knopkes, maat ik weet niet welke gebouwen

Delen op andere websites

Dat is die kraan waar je import/export missies kunt doen.....met die kraan kun je autos importeren of exporteren....via dat schip wat naast de kraan ligt.....je kunt die kraan missies doen na de hoofdmissie "Customs Fast Track"

succes

Delen op andere websites

Dat is die kraan waar je import/export missies kunt doen.....met die kraan kun je autos importeren of exporteren....via dat schip wat naast de kraan ligt.....je kunt die kraan missies doen na de hoofdmissie "Customs Fast Track"

succes

Ik denk niet dat hij die kraan bedoeld.

Je hebt ook een kraan in LV en ook 1 in SF, maar je kan niks mee slopen...

En is ook geen missie je kan er alleen in.

Je hebt ook een magneet bij die grote gat vlakbij LV.

M'n 600e bericht :lol:

Delen op andere websites

Het is inderdaad naast de SF garage waar je ook kunt saven. Heb die kogel wel eens op en tegen mijn auto laten ploffen. Beetje schade, duurt lang voor je de auto kapot hebt......

Je kunt trouwens wel meer kranen in hoor!

Delen op andere websites

Het is inderdaad naast de SF garage waar je ook kunt saven. Heb die kogel wel eens op en tegen mijn auto laten ploffen. Beetje schade, duurt lang voor je de auto kapot hebt......

Je kunt trouwens wel meer kranen in hoor!

je kunt met die bol bijna nothing.... gebouw gaat er niet an kapoet.... alleen auto loopt wa schade op...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...