Jump to content

Alweer nieuw desing

Recommended Posts

Geplaatst:

signatrueforforumix9.jpg

Note : Sig komt beter tot ze recht op een grijze background.

Gemaakt met: Adobe Photoshop CS>2<

Gebruikt: 2 Brushes, 3 C4D's, 1 Render. Many photofilters.

Rates en TIPS Worden gewardeert. ^_^

Geplaatst:

Heel mooi gedaan echt waar .Je hebt de C4D heel goed geplaatst en de kleur is ook gepast maar je render is te soft maak hem wat scherper met sharpen .Ik zie ook (denk ik :puh:) dat je aan je sig schaduw hebt gedaan heeft echt een mooi effect. Ik zou ook nog wat gradient maps toevoegen en dan wordt je sig beter .

Maar niemand is perfect dus KUTGW

7.5/10

Geplaatst:
Heel mooi gedaan echt waar .Je hebt de C4D heel goed geplaatst en de kleur is ook gepast maar je render is te soft maak hem wat scherper met sharpen .Ik zie ook (denk ik :puh: ) dat je aan je sig schaduw hebt gedaan heeft echt een mooi effect. Ik zou ook nog wat gradient maps toevoegen en dan wordt je sig beter .

Maar niemand is perfect dus KUTGW

7.5/10

Bedankt, Goeie rates. Anders nog iemand..? ^_^

Geplaatst:

Zo, deze is very nice!,,

render komt goed naar voren, C4d`s zijn goed geplaats

alleen de kleuren matchen niet helemaal dat is jammer

verderest KUTGW

81% :)

Geplaatst:

Ok, die is echt lekker! _O_

Mooie render, mooie brushes, kleuren vind ik supermooi ..

Echt super :tu:

Een 9, zonder twijfel :)

Ik zit hier met mn Photoshop 7..

Maar dat lukt ook wel ..

Mooie sig!

Geplaatst:

Sorry hoor. Maar ik zie vaak dat jij post dat je een noob bent met PS. Hou daar mee op! Je bent geen noob. Je bent super goed.

9.5/10

Geplaatst: (bewerkt)

Prima sig BigM, je wordt echt beter de laatste tijd. De kleuren zijn erg leuk, en de C4D is ook goed geplaatst. Het enige wat je wellicht nog aan de brushes kan veranderen is de blending mode, als je de blending mode van een paar brushes voor de render gewoon op 'normal' zet, dan is de render wat beter ingeblend. Ook is het aan de zijkanten iets te rustig, en achter de render vind ik het een beetje druk. Je zou de brushes misschien iets beter kunnen verspreiden, maar het moet natuurlijk nog wel een beetje rustig blijven aan de zijkanten. En verder zou ik er ook nog een tekstje bijplaatsen zodat de sig iets 'completer' is, en daarnaast vult het de sig iets meer op.

82%

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:
Prima sig BigM, je wordt echt beter de laatste tijd. De kleuren zijn erg leuk, en de C4D is ook goed geplaatst. Het enige wat je wellicht nog aan de brushes kan veranderen is de blending mode, als je de blending mode van een paar brushes voor de render gewoon op 'normal' zet, dan is de render wat beter ingeblend. Ook is het aan de zijkanten iets te rustig, en achter de render vind ik het een beetje druk. Je zou de brushes misschien iets beter kunnen verspreiden, maar het moet natuurlijk nog wel een beetje rustig blijven aan de zijkanten. En verder zou ik er ook nog een tekstje bijplaatsen zodat de sig iets 'completer' is, en daarnaast vult het de sig iets meer op.

82%

Super bedankt voor de rates allen. Een nieuwe sig komt eraan. ^_^

Geplaatst:

Gewoon weg met je NOOBinc, dit is niks noob maar

Associaal goed

Ye maakt hele mooie sigs!

Laten we maar even verder gaan met raten :puh:

OMG, eigenlijk heb ik er niets over te zeggen :puh:

Redelijk saaie kleuren, maar de rest is echt oke!

Dus ik vind het gewoon heel goed!

95% - Mooi! :puh:

Geplaatst:

Whoooaaa... Bedankt voor de Rates Man. Mijn nieuwe is bijna Klaar. Persoonlijk vind ik hem net zo als deze. Volgends mij is hij dus ook wel Ok. :cab:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...