gta boy Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 he ik heb een vraagje ik heb een par screenshots gezien van een rc tank en noem maar op aar hoe kun je die krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 (bewerkt) he ik heb een vraagje ik heb een par screenshots gezien van een rc tank en noem maar op aar hoe kun je die krijgen Je kunt geen RC Tank krijgen je ziet hem alleen maar in missie van Zero: New Model Army.. Bewerkt: 13 januari 2005 door Sultan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marco2 Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 he ik heb een vraagje ik heb een par screenshots gezien van een rc tank en noem maar op aar hoe kun je die krijgen Je kunt geen RC Tank krijgen je ziet hem alleen maar in missie van Zero: New Model Army.. Waarom staat die tank dan bij de screenshots op het vliegveld? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 he ik heb een vraagje ik heb een par screenshots gezien van een rc tank en noem maar op aar hoe kun je die krijgen Je kunt geen RC Tank krijgen je ziet hem alleen maar in missie van Zero: New Model Army.. Waarom staat die tank dan bij de screenshots op het vliegveld? Zet die screenshot dan ff hier neer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marco2 Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 tiger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 k heb dat ding nog nooit gezien, kan je ff de locatie op de map geven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Ik heb die RC vehicles laten spawnen door een cheatdisc. Dan kun je ze overal neerzetten waar je wilt, alleen kun je er verder niets mee. Of ze op een andere manier te krijgen zijn weet ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Ik heb die RC vehicles laten spawnen door een cheatdisc. Dan kun je ze overal neerzetten waar je wilt, alleen kun je er verder niets mee.Of ze op een andere manier te krijgen zijn weet ik niet. zijn hier ook gewone cheats voor waar je geen cheat disc voor nodig hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cisse Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Die tank bombardeert je 'bandit' tijdens de missie: New Model Army Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.