Ghost_Rider Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 (bewerkt) Hallo, Ik heb een probleem met SA. Als ik hem wil opstarten krijg ik zo'n draaiend CD'tje waarmee die aangeeft dat ie laadt en dan stopt ie ineenkeer. Ik krijg het startscherm niet eens. Ik heb Windows Vista, maar ik heb ''als administrator rechten uitvoeren'' aangevinkt. Ik heb ook al geprobeerd om in de verschillende disk-drives te doen, maar zonder enige resultaat. Can someone help? Bewerkt: 15 december 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Het probleem kan veroorzaakt worden door gebruik van programma's als Daemon Tools en Clone CD. Dergelijke programma's kunnen een probleem zijn voor de beveiliging waardoor GTA niet start. Mocht je deze programma's hebben, en deze ook aan hebben staan tijdens het opstarten, probeer ze dan eens uit te schakelen. Dit kan via het icoontje van het programma in je taakbalk (rechtermuisknop > sluiten/close). Loop daarnaast ook nog even je firewall na, het kan zijn dat er iets tegengehouden wordt. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2007 (bewerkt) Het probleem kan veroorzaakt worden door gebruik van programma's als Daemon Tools en Clone CD. Dergelijke programma's kunnen een probleem zijn voor de beveiliging waardoor GTA niet start. Mocht je deze programma's hebben, en deze ook aan hebben staan tijdens het opstarten, probeer ze dan eens uit te schakelen. Dit kan via het icoontje van het programma in je taakbalk (rechtermuisknop > sluiten/close). Loop daarnaast ook nog even je firewall na, het kan zijn dat er iets tegengehouden wordt. Ik heb in ieder geval geen programma's, maar weet iemand hoe je in de firewall na kan kijken of er iets van SA geblokkeerd is. Ik snap er namelijk niks van. :$ EDIT: Het probleem is opgelost. Hij werd inderdaad geblokkeerd door Firewall. Bedankt voor je hulp -Matthijs-. Bewerkt: 17 december 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.