Jump to content

Gta-Pilot Vs Mirrrr

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Anime

Soort design: freestyle

Size design: mag je zelf weten

Render: ja

Animatie: nee

Premade: nee

Tijd van inlevering: Z.S.M

Opmerking: geen C4D! 2PX rand! doe je best! mijne komt na jouwe!

*hoopt stiekem dat mirrrr tegen me wilt*

Geplaatst: (bewerkt)

Mirrrr

battlegtapilotcopyhr9.png

Gta-Pilot

contestsd2.png

veel sucsess (ook al weet ik dat ik niet tegen zon mooie sig opkan xD)

Bewerkt: door gta-pilot
Geplaatst:

Mirrrrr heeft het zichtbaar maar druk met die battles. Ze word denk ik binnekort de nummer 1 anime battlelaar :D

Mirrrr:

Je Anime sigs zijn altijd erg mooi en deze is geen uitzondering. Wederom een goede kleurkeuze en een leuke render die geweldig ingeblend is. De stock die je gebruikt heb past goed bij de render en het vormt samen ook één geheel. De border is gewoon zwart en simpel, maar hij doet wat hij moet doen. Het enige kleine minpuntje vind ik dat links van je render het een beetje te wit is. Het lijkt een beetje op een vlek die nog niet gedaan is of vergeten is. Maar over het algemeen weer een sig van top kwaliteit.

gta-pilot:

Ook een mooie sig met een leuke render en stock. Wat jammer dat de tekst in een woord gewoon zuigt. De tekst is niet goed ingeblent en de kleuren vloeken als de hel met je stock. Het font en de plaatsing zijn wel goed, maar de bovengenoemde minpuntjes doen veel afbreuk aan een verder zeer nette sig.

Stem: Mirrrr :D

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
Mirrrr

Gta-Pilot

contestsd2.png

Mijn vote Gaat naar Mirrr.

De reden hiervoor is vooral omdat haar achtergrond echt heel erg mooi is. En de achtergrond van Pilot ook wel eenigsinds. Maar die werd weer iets mindermooi door die tekst. En zijn render vind ik te simpel aangepakt. Oneerlijk voor de moeite die je kan zien in Mirrr haar sig.

Succes bijde. ^_^

Geplaatst:

Mirrr, dit is alweer een top kwaliteit signature. Mooie render, achtergrond is erg origineel. Kleur keuzes zijn gewoon goed. Ik heb hier geen woorden voor. Het is gewoon Top :tu:

contestsd2.png

Gta-Pilot, Jou signature is best een mooie, alleen hij is te hoog. Je had hem iets lager moeten maken, want nu lijkt het alsof het meisje heel erg klein is, en dat is niet de bedoeling denk ik. Je kleurkeuze van de achtergrond is redelijk. Achtergrond is best mooi, alleen die groene spatten vindt ik niks. Evenals je kleurkeuze van de tekst. roze en rood. Sorry, maar mijn stem gaat toch naar:

Mirrrr

Geplaatst:

Mirrr jou singature is mooi en netjes afgewerkt zeker met de kleuren alles pas gewoon net zoals een puzzel :7

Daar in tegen GTA-Pilot, die roze en rode tekst schiet mij in het verkeerde keelgat maar dan zou ook mijn kunnen liggen eventuweel.

als ik die letters weg denkt zie ik wel een mooie singature maar hij is te hoog wat dat betreft vedder vind ik de render te simpel.

mijn stem gaar voor mirrr die zich naar boven op de lijst werkt :D

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar: Mirrrr

Omdat ik vind dat die kleuren het best bij elkaar passen en bij Gta-Pilot vind ik de achtergrond niet zo mooi als die van Mirrr ^_^

Geplaatst:

Vote: Mirrrr

Zeer mooie signatuur, de background past er heel mooi bij, echt prachtig, als ik dan toch commentaar moet geven, dan is het voor het leeg plekje links van je render.

Gta-pilot, Je render is mooi gekozen, maar het lijkt net of je er over gebrusht en dat maakt het helemaak niet mooi. De border is wat mij betreft te dik, maar dat is m'n persoonlijke smaak. De font is wederom goed gekozen, maar ik ben ook niet zo'n fan van schijne plaatsingen en gekleurde teksten. Probeer volgende keer eens je tekst in een hoek te zetten met een glow effect, misschien levert dat een beter resultaat.

Geplaatst:

Battle afgelopen, winnares Mirrrr..

Mirrrr, 1 punt voor jou erbij, daarmee kom je op 5 in totaal!

Topic locked en ranking updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...